petak, 30. rujna 2016.

Fata je ... ali dva puta je dva puta

  Kad smo već malo uzburkali vodu sa Bartom(mora da se čovjeku jako štuca) i kad sam rekao da ću trčati intervale 5x1600m izmislio sam na brzinu novu varijantu Yasso treninga jer mi se činilo da je to zapravo isto ili slično. A možda se i varam. Ako je 5x1600m isto što i 10x800m što da ne to je isto, to je “Yassox2”. Jedino što moram malo produžiti planiranu pauzu od 200m na 400m. Zapravo opet ne štima jer pauza imam manje samo 4(Yasso ima 9) ... hmmm di mi je pamet. Nema veze rekoh napraviti ću tako jer sam iskopao jedan trening iz 2014.g od 25.09. Jučer je bio 29.09. Znači otprilike u isto vrijeme. Tada sam isto trčao 4x1600m sa 400m pauze. Uz put ću ovaj trening koji sam trebao već odraditi usporediti sa tim prethodnim. Da budem siguran još jednom.
Da sam ja akrobata u cirkusu imao bi dva tri sigurnosna užeta i nekoliko mreža za svaki slučaj. Svijet bi dolazio samo da to vidi. Kukavica na trapezu...ccc. Znači za onaj stari trening vrijeme trčanja pauze je bilo u prosjeku 2:42. Trčao sam 1600m isto kako je bilo planirano i jučer u prosjeku za 4:00/km(6:24 za 1600m). Puls brzih dionica je prosječno bio 159, a sporih 143. Temperatura je bila idealnih 15 C. Jučer sam morao ubadati tempo jer sam kasno došao na stadion kad je već bio mrak. Ručak je još bio negdje u jednjaku ili sasvim gore i malo je pritiskao kao da je htio vani ... e neš još i to, ionako sam u deficitu sa klopom. Ekipa se malo raštrkala po nemam pojma gdje, pa je bilo malo smetala na stazi. Svatko je trčao nešto po svojem(napokon su došli pameti). Slaven je odlučio raditi Yasso 10x800 bez obzira na rasprave ali on je išao oko 2:50 sa pauzom od oko 2:30. Kaže: "sporije ne mogu j...". Tako smo krenuli zajedno ja ipak malo sporije ali i sa manje sporih dionica, pa smo završili sa samo jednim krugom razlike. Kako sam imao poteškoća sa gledanjem u sat ubadao sam tempo otprilike prema osjećaju.
Zapravo nije niti bilo tako loše ubadanje samo plus minus 8 sek ukupno za svih 1600m. Prosjek 6:20(3:58/km) ili recimo kao da sam Yasso trčao za 3:10 ali ja sam pauze isto skratio na 2:30 jer ni ja ne mogu sporije i nisam ih imao 9 nego 4. Ako usporedim sa starim treningom. Tada je sve jasno. Sada jedan interval više, u prosjeku za oko 2-3 sek po km brže, puls za jedan otkucaj niži(oba), temperatura viša, pauza kraća za 12 sekundi! Jeli sad to dovoljno dobro za maraton 3:10.
Nemoj da me tjerate da trčim 4x2000m ili 2x4000m u tempu 3:58/km sa samo 400 m pauze! Čekaj budalo, pa trčao sam nedavno 10 km ispod 40 minuta, što će mi taj test. Uglavnom nije bilo ništa posebno teško i uopće nemam nikakvu posljedicu u vidu ukrućenosti ujutro ... nemojte ovo krivo shvatiti, ustvari... Jedino me pomalo strah dužina koje me čekaju. Prva sa vrlo brzim intervalima u zadnjoj polovini i druga sa konstantnim ubrzanjem također u drugoj polovini. Ako to prođe bez da nešto otpadne onda je sve gotovo. Častiti ću se jednom masažom kod Marijana.


PS.
Počeli ljudi po gradu da me pitaju kako noga i takve stvari, izgleda da ovo što ja pišem nekim svojim prijateljima i eventualno trkačkim entuzijastima čita i raja željna nekog novog "big brothera" ili se varam. Evo ovaj mjesec rekord nakon one rupe kad sam bio "umro".


Nisam baš kao Said Baba jer imam samo jednog sljedbenika ali meni taj vredi za ...

Nema komentara:

Objavi komentar