srijeda, 14. rujna 2016.

Još tako malo, a tako teško

  Ona upala grla i relativno mala kilometraža taj tjedan su izgleda presudili u moju korist ako ta staza Xice nije kraća, a svi tvrde da nije.
Stalno nešto kontam i ne vjerujem da sam mogao ići u takvim uvjetima tako brzo. Ništa me ne može uvjeriti, iako sve govori da je dobro.Nema nekih ozbilnih naznaka da se ozljeda vraća ili da mi je teško trčati. Strah me je ipak ovih tri četiri tjedna do vrhunca. Sad trebam još podići sve za jedan škalin.
Trčati ću jedan koktel dužina sa nekim varijacijama o kojima sam upravo objavio jedan članak na našim web stranicama(http://maraton-uljanik.hr/rubrike/duzina-neke-nove-ideje/). Ubiti noge sa Frank Killer treningom i završiti Yasso test. Tempo trčim sve duže i duže ali više sa varijacijom brzine polumaratona i maratona.
Jučer sam išao trčati tempo sa dečkima ali bez Igora i završio na kraju sam. Bilo je jako sparno i toplo pa iako je tempo bio mrvicu sporiji od prošlog tjedna nisu  to baš mogli pratiti do kraja. Prošli tjedan je smetala bura, sad toplina i vlaga(jugo) ali meni nije uopće smetalo ništa. Kad sam ostao sam malo sam ubrzao zadnja dva kilometra i na kraju popravio prosjek taman da bude koliko treba, i malo brže. Još me brine i težina jer sad je već redovno ispod 64 kila bez obzira što stalno nešto jedem i grickam ko termit.
 
 Dio arsenala koji utamanim do podne ne računajući ono što jedem kući(chia, banana, kafa, ..), a i kutija je bila puna.
 
Jagoda mi preko FB poručuje: "sad je super vrijeme da se produži sezona kupanja u moru i tako još pojača izgaranje masnoće!" Koja masnoća, kua nema više ničega. Kad sam neki dan radio one upore na laktima, slučajno sam pogledao prema dolje i ostao šokiran. Neki kua mi je visio kao dvije trakice sa obije strane. Ko neke zastavice na trbuhu. Koža se oklembesila da je ne bi više zateglo niti dvadeset tuba najbolje kreme za bore. Jebo te ćuk nisam to očekivao, ovako kad stojim ništa ne primjećujem. Što bi bilo da sam prije imao 80 ili više kila, a ne 67 što je najviše koliko sam imao zimus i inače sve ove godine. Jebi ga nema više trčanja bez majice ... ccc jok. Još samo da mi se počne klatiti ona koža na rukama, pa ću i ja da obučem "burkini" za utrke. Čim završim sa Ljubljanom ima da odmaram mjesec dana i da se tovim ko prase. 
 

Nema komentara:

Objavi komentar