ponedjeljak, 9. siječnja 2017.

Vidjela žaba da ...

  Svi se nešto šepure sa tim kupanjem u hladnom ili pokazuju koje kakve slike termometra uz pozdrave sa mediterana, a na njemu -11 C. Zamrznute klupe, svjetionike okovane ledenim injem, zamrznute slapove po kojem se pentraju, uvale i slično. Gdje to nađu. Onda se netko javi sa -22 C ali iz Sarajeva. Čime je..te da se ja pohvalim? Jutros mi je u kancelariji bilo 11,6 C stupnjeva eto jeli to fora. Kua fora to je tapija od kuće i izolacije. Evo sad je marenda, a meni je još hladno iako je "već" 18 stupnjeva.


"Oчень тепло" rekao bi rus ali on bi već sprašio tko zna koliko votki. 
U takvoj euforiji hladnoće valjda po onoj vidjela žaba di konja potkivaju ... i ja sam se malo okuražio. Kad mogu oni neki i neke u gaćama da skaču u zaleđene rijeke i jezera mogu ja sa duplim gaćama na trčanje. Jučer sam skinuo još jednu maju tako da sam "hrabro" otrčao polu dužinu sa samo dvije majice i bez one banditske marame. Možda sam zato malo žurio pa sam bio brži i desetak sekundi po kilometru nego prije dva dana. Istrčao sam malo preko 18 kilometara, a još mi je i puls bio niži. Dali je to zbog te jedne maje i trenirke manje ili jer je bilo za 1,1 stupanj toplije nemam pojma. Samo znam da mogu slobodno nastaviti gdje sam stao bez nekog posebnog uvoda. Moram u ovaj tjedan još ugurati kombinirane duge(450 m) i kratke(250 m) uzbrdice, tempo i dužinu 30 km, tako da mogu pomalo početi raditi na stazi dva tri tjedna prije odlaska u London. Poslije toga sve će se ubrzati ... nadam se i ja.  

Nema komentara:

Objavi komentar