petak, 9. prosinca 2016.

Murikami za Sašu

  Ljudi(to smo mi) obično imaju neke "podštapalice" ... tko je ovu riječ izmislio i dali uopće postoji u hr(hrvatski rječnik)? I to ne samo u govoru kao: ovaj ... onaj. Već se i stalno pozivaju na neke općenite i poznate primjere. To naravno činimo kad nismo u stanju da nešto bolje objasnimo. Ma ne znamo ili nam se možda ponekad neda. Ja se često pozivam na muziku ili bolje rečeno liriku jer nisam baš nadaren za ... ma nisam za "The voice". Sa ljudi općenito sam polako prešao na sebe. Eto opet ću se pozvati na: "Ono sve što znam o sebi(u originalu "tebi") to je stvarno tako malo, u dvije riječi sve bi stalo ..." bla, bla ... čak i kad bi se sjetio svega.
Zato sam malo zastao sa sjećanjima. Prvo jer ih nema baš nešto mnogo vezano uz trčanje, tražim po ladicama i podrumu. Drugo jer sam eto trčao čak dva dana za redom, a evo me danas ću jopet. Ako nešto ne pukne i sutra, i prekosutra, i u nedjelju duuuugačko. Kad bi se držao savjeta i pravila ne bi uopće znao što da radim. Jedni govore treba preko 80 km tjedno, jedni preko 120, jedni kažu samo tri puta je dosta(FIRST), a Murikami kaže 10 km dnevno. Doduše to je njegova interpretacija elitnog trčanja u kojem nema baš ništa elitnoga. Ha, jebi ga svatko se može nazvati elitom prema nekome. Imamo i mi u Puli klub "GT ELITNI PULSKI REKREATIVCI", nikad nisam uspio saznati što znači "GT" ali sam dosta njih ošišao bez elitnog treninga. J...š Murikamija ja sam ga čitao u originalu odnosno na engleskom. To možda i nije nije original, ipak je on japanac. Nikada japance nisam potpuno shvaćao. Njihova mi je duša japanska nekako daleko od naše slavenske. Ja mislim da trčanje treba biti samo avantura i to "teška" avantura jer inače nema smisla trpjeti sva ta sranja koja hoćeš nećeš dođu. Da mogu trčao bi 300 km tjedno ali priznajem eto ne mogu niti 80 km. Za sada, sutra tko zna živi bili pa vidjeli.

Nema komentara:

Objavi komentar