utorak, 2. lipnja 2015.

Humanitarno gurmanski finale tjedna


Nisam niti očekivao da neće boljeti nakon Drenovice, a još sam bio i dosta mamuran i neispavan. Ok u kuku definitivno nešto ne štima i malo me brine ali kakve veze imaju trbušnjaci(bi rekli sa konjskim trkama). Ionako sam se dogovorio sa Draženom da ćemo pomalo samo zbog toga da ne odkantamo utrku jer je humanitarna. On se dvaput rasuo po Drenovici i prilično natukao koljeno, a ja sam "štuf" utrka i još bi trebao ići na Plitvice. Ispalo je ljepše nego na bilo kojoj utrci do sada. Pravili smo društvo maloj Šejli i pred kraj Ireni, pričali ko đaci na prvom satu u osnovnoj školi pa je neko komentirao kako nije fer jer neki se stvarno muče i trude. I kad malo razmislim i nije. Ok je kad to radimo na treningu ali ovako bi neko mogao tumačiti da se pros..amo. Zapravo bilo mi je malo mrsko što nisam smio potegnuti iako za to imam predobar razlog. Zanimljivo čak sam čuo komentar u stilu što smo nas dvoje(ja i Dražen) sad kao neki novi klub.. je "Pula United" on AK Istra ja Uljanikovac. Pa da je i iz Pčelica ili ne znam kojih drugih nema veze ja sam potpuno otvoren prema druženju bez granica.
Dražen mi gotovo u svemu odgovara i kad još malo napreduje, a hoće dosta bit ćemo taman partneri za trčanje. Volim trčati i sam ali ponekad ti dojadi. Poslije utrke red je bio otići i na drugo poluvrijeme tj. utrku što su organizirali Muiđa, njegov brat i MO Sisplac, a tamo je poslije bilo i meze i pive .. mašala. Opet sam trčao i laprdao ovaj put malo od pozadi ekipe i sa drugim "partnerom"(vidiš da nema diskriminacije) čak je i uglavnom tema bila planine koje i ja jako volim, a on jako dobro poznaje.
Za kraj smo nas nekoliko hrabrih i odabranih(ovo je šala) otišli dolje do mora na kupanjac koji mi je baš legao. Koji dan, zaradio drvenu medalju, zabavio se, odradio nešto jako slično treningu, napričao se nakon tjedna neprirodnog mučenja sa ljudima koje ne razumijem(ne mislim na jezik), najeo, napio i okupao.. savršeno.. genijalno(to bi rekla moja seka).. "lovely jobely"(što god to znači Delboy-u).

Nema komentara:

Objavi komentar