utorak, 2. lipnja 2015.

"Home sweet home"


I evo me opet na Drenovici skoro je kao i lani. Sunčano i vruće samo što je subota i nažalost izgleda da je malo manje trkača. Nije ni čudo jer imam osjećaj da postoji hiperprodukcija utrka kao u Indijskom "boliwood-u".
Dobro i Sijerković se malo umiješao i pokvario(tko zna možda on to stvarno može) vrijeme prošli tjedan pa je ispalo da će se ovaj vikend trčati tri trke. Žao mi je jer nisam vidio labinjane i pazinjane, osim ako nije bio netko koga ne poznajem. Ali što je tu je odlučio sam da počnem polako i oprezno te da na oku držim neke trkače za koje mislim da ih mogu pratiti bar na pristojnoj udaljenosti. Ne volim ja nikome puhati za vrat i čekati finiš kako to možda neki misle. To se jednostavno ponekad dogodi. Najviše volim trčati svoj tempo koji god to bio. Tako sam i krenuo. Osim Bojana koji čini mi se i inače malo opreznije krene, vidio sam da su mi u prvom krugu svi mlađi i brži koje znam sa zimske odmakli. Nakon prvog kruga ipak sam zaključio da je i to prebrzo i usporio, a Bojan je počeo dosta brzo odmicati ali već poslije tog prvog kruga neki su počeli padati u tempu. Ja sam taj drugi krug malo usporio kako bi sačuvao snagu za zadnji i onu “vrajžu” uzbrdicu prema klinici Peharec. Izgleda da je svima pun kufer i vidi se da je kraj sezone za rekreativce jer sve sam lako prošao bez ikakvog otpora. Malo sam se dvoumio oko toga dali da trčim iza Christiana do kraja jer on me je "obrijao" na svim utrkama ali izgleda da baš nije imao dan i kad sam vidio da će još usporiti jednostavno sam produžio. Nisam forsirao niti nizbrdo da ne ateriram na kolina kao veliki broj trkača taj dan. Nikog nije bilo na vidiku ni ispred ni iza, nema finiša malo bez veze i mlako.. Ajde rezultat je ipak bolji nego što sam očekivao i kad bi nakon ovoga i recimo jednog tjedna odmora mogao početi pripreme za jesenski maraton siguran sam da bi bio dobro ispod 3:10. Ovako ću sačekati presudu koja će doći nakon hlađenja vjerovatno već sutra ili prekosutra.
Nakon sedam dana posta čak i od pive, što mislite kolike sam poslije trke odvrnuo?  Moraš nadoknaditi tekućinu i elektrolite, a sutra je nova trka. Ne jedna dvije, a još me navečer čeka i rođendan od Vlade.. j..te al ću se prejesti svega. 

Nema komentara:

Objavi komentar