utorak, 31. svibnja 2016.

Maj za kraj ili novi početak?

  Kad sam lani u šestom mjesecu nakon Plitvica stao sa trčanjem, moj "konta kilometar" se zaustavio na 173,86 kilometara taj mjesec.
Stara mašina se nekako pokrenula ponovo i evo nakon što je i Maj mjesec iscurio sa mog kalendara sad opet pokazuje 173,42 kilometra. E mogao sam još tih četrdeset i četiri metara otrčati oko dvorišta pa da bude identično. Oni koji svagdje vide neku višu silu i prst sudbine sigurno bi se zapitali što će se sad dogoditi? Hoće li se urušiti tkivo svemira pa ću završiti negdje u nekom drugom životu. Postati brz i mlad ili bar samo brz ... hm, mijenjam želju, samo mlad. Ili ću zaraditi još malo više kostobolje, a ovo breme bolova i godina nadalje vući za i sa sobom? Ne treba Vam staklena kugla za odgovor. Čim ste izabrali trčanje izabrali ste ovo drugo, osim ajde to sa godinama, to dođe ... sa godinama. Čitam danas kako je i "mala" Matea Matošević već imala problema sa koljenom. Trkačko koljeno, zar već! Njoj doktor sigurno nije rekao da igra golf kao meni. Ako nekoga baš zanima i golf ima svoju crnu stranu. Ozljede leđa, koljena, a za rame i ono gore da ne govorim nisu baš tako rijetke. Još ako te netko zvekne onom "Wood" palicom vidjeti ćeš što su ozljede. Za koji kua je zovu "Wood"(drvena) kad je od želiza? Sigurno je moj "dotur" mislio na mini golf. Nema tog svemira u kojem trkača ne čekaju bolovi. To je dobra vijest za farmaceute i fizio terapeute, oni nikada neće ostati bez posla. Baš bi morao do Marijana("moj kostolomac"), opet me malo hvata i išijas.


PS. Kako danas svi stalno nešto mjerkamo i zapisujemo koje kakve rekorde eto da se pohvalim i ja sam ovaj mjesec završio sa rekordom. 


Oko osamsto posjeta mojim blogovima ovaj mjesec! Tristo više od starog rekorda! Nešto tu jako ne štima.


Šta to stvarno netko čita? Dobro moji frendovi, sigurno ih zanima dali ih ogovaram ali rusi! Koji kua oni tu rade, možda se trebam zabrinuti? 
Спасибa, дорогие друзья бегуны! U je, ovo je prevedeno sa google-om(Hvala dragi prijatelji trkači) valjda neće ispasti neki međunarodni incident.  

Nema komentara:

Objavi komentar