srijeda, 4. svibnja 2016.

Zadar, daje ti krila ...

  Izgleda da je pritisak nešto što u meni stvara dobru vibru. Još neki dan je izgledalo da neću moći uopće trčati dulje od desetak kilometara. Zapravo to još nisam niti pokušao od ... čekaj malo to je bilo 24.01. Nažalost nakon toga sam morao opet pauzirati cijeli tjedan, pa sam nakon toga trčao malo u Londonu. Nakon Londona je sve uglavnom bilo nula bodova. Pošto sam u ponedjeljak liječio biciklističke ozljede od sudara međunožja sa štangom učinilo mi se da me kuk i prepone manje bole. To je ona fora: "kad te boli glava opali se po prstu", ako nemaš aspirin.
Htio sam probati opet onako malo brže trčati jedan đir po Drenovici. Baš sam se nekako inspirirao pisanjem jednog članka o trčanju uzbrdica i nizbrdica koje većina mojih kolega baš i ne vole. Ja spadam u one druge, "uvrnute" koji uživaju kad se nađu u podnožju i onda navale ko sivi dok ne zabiju zastavu na vrhu. Nizbrdo nisam baš jako sretan ali to je zbog mog starog "ovjesa", koji se raspada ako ne prikočim. Uglavnom nakon uobičajenog uvoda: od moje kuće malo uzbrdo Nazorovom, pa iza stadiona, preko šumice i pored nekih vrtova na stazu Drenovice. Taman kad izađem na početak one uzbrdice prema Vidikovcu i klinici Peharec disanje je već uhodano i zglobovi manje škripuću, pa mi taj drugi kilometar iako se prilično penje ispadne brži i lakši nego prvi. Onda dolazi strma nizbrdica koju pokušavam trčati sa što manje kontakta noge na tlu i što manje kočenja. Na Drenovici za to moraš biti vrlo spretan jer nema dva koraka iste duljine ili smjera. Slalom između borova uz preskakanje glatkog korijenja je vraški dobar trening. Kad sam izbio na plato htio sam malo usporiti ali tek što sam spustio pogled na sat umalo se nisam na uskom puteljku zatukao u Gorana Modrušana. Prošli smo kao dva voza jedan mimo drugoga na milimetar. Nešto sam dobacio(i ti ...) ali tek kad smo bili već van dometa tako da nisam čuo odgovor. Jesam li to i ja bio brz ili je samo on? Rekao sam sebi, ne gledaj uricu već gledaj ispred sebe i smanji malo doživljaj. 
 
 
Naravno ništa od smanjenja doživljaja. Kad sam završavao drugi krug osjetio sam jaku želju da nastavim ali mi je bila frka da ne bude sutra dan, jao i kuku lele. Iako sam htio malo usporiti drugi krug je bio brži od prvog za desetak sekundi. Stvarno sam razmišljao da odvalim i treći krug pa da napokon pređem tih 10 kilometara. Bolovi u kuku su se smanjili nakon zagrijavanja i nisu se pojačavali ni na kraju drugog kruga. Ipak sam se suzdržao i otrčao lagano nazad kući još taj jedan kilometar.
Jutros su mi skočni zglobovi(uzbrdice) bili malo kruti ali to i nije čudno bio sam gotovo minutu po kilometru brži nego prije par dana kad sam trčao sa Edom. Zapravo nisam tako brzo trčao uopće ove godine ali niti lakše. Bar mi se tako čini. 
 
 
Kao da mi je Zadar dao krila. Još samo da nakon Zadra ne završim kao Ikar.

Nema komentara:

Objavi komentar