četvrtak, 2. srpnja 2015.

Dan treći(apstinencija)


Jučer smo imali redovnu godišnju skupštinu kluba. Pomislio sam: samo mi još to fali do potpunog ludila, da vidim sve te trkače i trkačice. Biti ću još više nervozan. Još sam obećao i napraviti neke planove treninga za Slavena i donijeti ih na skupštinu, a ne znam ništa o tome kako je do sada trenirao. Jedino vidim da je dosta brzo došao do solidnog rezultata na polu maratonu, pa sam malo prilagodio moj plan bez bazične pripreme koja je trebala već biti odrađena. Tu su još djevojke i žene koje me već zovu "treneru" zbog čega moja nervoza raste još i više. Ha možda dođe kum pa ćemo malo popričati i razbiti sve to, utopiti u par čaša pive. Možda to i nije nervoza već trema kao pred utrku? Osjećam kao da svi previše očekuju od mene. Ipak kad sam došao tamo me sve je brzo prošlo. Kad je završio formalni dio skupštine ekspresno sam zaključio da je moja odluka da odaberem baš “Uljanikovce” jer su otkačeni bila najbolja odluka koju sam lani donio. Pokušaj da prebrodim trkačku apstinencijsku krizu mi se uz ovakvu ekipu nekako čini lakši. Čak sam trčkarao jedan krug na stadionu sa “Žujom” u ruci kao da trčim neku pionirsku štafetu. Mora da su se čudom čudili svi oni rekreativci i trkači na stadionu kad su ugledali šarenu gomilu, većinom u neadekvatnoj opremi, a mnogi i bez(bosi) još i neki sa “Žujom” u ruci kako trče ko što "maratonci trče počasni krug". Odmah mi se misli roje o tome kako ću danas možda pokušati malo ... samo malo plizzz. Obećavam da neću brzo, neću dugo, stati ću ako boli. Samo malo, možda me već prolazi ... da definitivno mi se čini da prolazi ... ma kakva dva mjeseca ti si doktore pukao!    

Nema komentara:

Objavi komentar