petak, 17. veljače 2017.

Gusan u magli

  Vratio se ja i sve se vratilo u "normalu". Već prvo trčanje u ponedjeljak nije bilo niti izbliza onako poletno kao u "Londri" iako je bilo bolje nego inače. Nastavljam sa tradicijom pretjerivanja u svemu pa tako i u odijevanju. Možda je to razlog jer dočekalo me relativno ugodno vrijeme iako je uvečer temperatura malo pala na 7 C, a ja nikako da se ugledam na engleze. Nema veze nije bilo ništa jako razočaravajuće ... samo malo. U utorak sam nešto bio raštiman. Ne samo u zglobovima koji su odmah reagirali na promjenu, već i u glavi. Umjesto tempa odlučio sam se za trčanje intervala koje uvijek čuvam za četvrtak jer se u petak lijepo odmaram da bi subotu ili ako je potrebno i nedjelju bio oporavljen za dužinu. J... nama sa malo hormona treba vremena da se oporavimo. Nije bilo nikoga od mojih uobičajenih partnera, ulovio me mrak i jedina briga je bila kako ću da znam koliko idem. Plan je bio 5x1000 m, no na kraju sam ne znam zašto radio 6x1000 m i umjesto 3:46-4:48/km kliko je trebalo, trčao sam opet na osjećaj i završio sa prosjekom od 3:42/km. Sa pauzama između od 200 m laganog trčanja u prosječnom trajanju od 1:45. 

                                         Intervali 6x1000 m, 200 m lagano trčanje između

To bi otprilike bilo dobro ili nešto malo manje od polovine trajanja intervala. Znači trebao sam još malo usporiti i produžiti pauze. Možda su moj "osjećaj" malo podgrijavali, da ne kažem "ložili" "pulski elitni GT ... što god, koji su onako sa strane vježbali i kibicirali što dida radi. Sigurno se pitaju dali ću im opet uzeti mjeru na zimskoj za dva tjedna Puli. Vidio sam da su se jako popravili u Tupljaku iako ih je sve do jednog razbio "Rudiša". Ja ipak nisam toliko jak, a oni su mlađi bar 20 godina(neki i više) od mene. Samo kad ih jednom kresneš ... strah je vrag. Još sam ih htio zaje..ti da "Rudiše" neće biti u Puli jer trči polumaraton u Splitu i da je mene delegirao da ih razbucam. No nisam imao srca, ipak su mi svi jako simpatični. Zbog "osjećaja" sam trpio prve posljedice i naznake da se igram sa vatrom. Nadam se da se neću opeći jer zglobovi su se pobunili. Pogotovo desni skočni koji je totalno blokirao pola sata nakon treninga. Uvijek imam problema kad trčim na stazi. Ne paše mi podloga, brzina ili nešto treće ali ne znam što ... godine budalo, viču tamo neki ili je to samo šum u mojoj glavi.
U srijedu sam se malo rastrčavao na posao i nazad. Napokon sporije od 5 minuta po kilometru i bol u zglobu je gotovo potpuno prošla. Kontao sam da sam na konju jer ću
u četvrtak trčati tempo, a to je "izi pizi", samo 5 kilometara za 4:06/km. Iako mi u planu stoji 4:10/km, odlučio sam se za tu varijantu jer "Rudiša" trči prema planu polumaratonski tempo 8 kilometara negdje oko 4:05/km, pa mogu sa njim prvih 5 kilometra. On poslije neka nastavi po svome. "Oh what a mistake you make"(pobaj pročitati po Vuku)! Došao ja na stadion, a ono nikoga ne vidim. Magluština se još više stisla, a upaljen samo jedan reflektor. Kao kad osvijetliš put sa dugim svjetlima i stvori se svjetla zavjesa u kojoj tek onda ne vidiš jedan kua. J... ipak čujem svog kuma kako nešto raspravlja i onda pomalo izroni mala grupica koja nešto raspravlja dali trčati ili ne. Iz magle svako toliko prođe sjena nekoga tko ipak trči, pa sam nakon čekanja na Rudišu krenuo jer meni ionako treba malo više zagrijavanja. On može krenuti i na "suho", a voli i malo više zgaziti na gas. Kad smo krenuli trčati tempo, njegov Garmin je stalno pokazivao krivo i kasnio kod prolazila za svaki kilometar. Zato je sve što je čitao bilo pogrešno. Moj Garmin je pak žurio i završavao kilometar sve ranije. Valjda se i Garmin izgubio u magli. Izem ti navigaciju. Činjenica da sam stalno trčao u vanjskom dijelu prve staze može ići u prilog tome da sam u svakom krugu trčao koji metar više(oko 3-4m) i to bi izašlo ukupno možda 40 m više ali ne 100 m koliko je pokazao na kraju kad sam na oznaci 5 km(start na dvijesto i hiljadarku) stisnuo "lap reset". To je prilična razlika jer moj prosjek na 5 km je bio 3:55/km dok je Rudišin bio 4:05/km! Zato sam zbrojio vremena do "reset lap-a" i lijepo izračunao dodavši onih 40 m tako je realno moj prosjek bio 3:59/km, a "Rudiše" u unutarnjem dijelu staze oko 4:01/km. 
                                     LT(Lactate Threshold) Tempo 5 km ali totalno promašen
 
Meni je trening bio manje više zasran van zone LT i potpuno nepotrebno prenaporan pogotovo nakon onih intervala u utorak. Što sam sebi reći? Da sam žensko rekao bi: "gusko jedna" ali mogao bi se pravdati da sam bio izgubljen kao guske u magli. Ovako sam izgubljeni gusan(u magli). Dok sam ja trčao sa njime, Rudiša je još trčao relativno ok i samo zbog Garmina je išao malo brže nego što je planirano ali još dobro bar za LT tempo. No čim sam ja nestao u magli on je dao gas i sve zavrnuo još mnogo brže. Da stvar bude gora još je trčao 10x50 sprinteve kod istrčavanja! Zvijer je nema što. Moram ga početi izbjegavati na treningu i naći novu žrtvu, već znam koga. Ako se bude dao? J...ga oni ambiciozni me svi prešišaju, a drugi izbjegavaju ko kugu.

Nema komentara:

Objavi komentar