četvrtak, 13. srpnja 2017.

Trula jabuka

 Za rođendan sam od dragih prijatelja između ostalog ... dobro vino i svašta nešto dobio istarske "evo jabuke" iz njihova vrta. Kažem "evo jabuke" jer istrijani za evo kažu "eko". Kao na primjer: "Eko la šta mula ke mi fa dizati ... ma ona stvar". Tako neki puležani kažu kad se zapale za neku curu. Jabuke naravno nitko u mojoj kući nije ni pipnuo osim mene. Crva ko u priči, a moja žena ni trešnje ne jede zbog toga što u trešnji crv ima isti okus kao trešnja i uopće ga ne skuži. Meni je to "cool" jer proteini uvijek dobro dođu. Jučer sam sa tugom pojeo zadnju jer tko zna kad ću ponovo jesti tako dobre. Zapravo pojeo sam samo pola jer je crv bio brži pa je razvalio dobar dio. Nakon današnjeg pregleda kod vaskularnog i njegovih polu utješnih riječi odmah mi je pala asocijacija na te jabuke. Nema veze što su više od pola bile trule kad je ono što je ostalo bilo tako dobro. Nisu ni crvi ludi. Valjda je tako i sa mojim nogama. Ova najvažnija trkačka alatka mi je malo trula ali još uvijek je bolja od mnogih koje izgledaju kao iz izloga. Dok je crv ne pojede skroz, j... Poslje će ostati uspomene i priče kako je nekad bilo. 
Bolje i to nego ništa.
Jutros gledam snimku što mi je poslao Ozi iz ožujka 2014 godine kad su on i Slaven trčali od Rijeke do Pule ultra maraton "S Istrom 1961 u Europu", uoči nogometne utakmice za ulazak u evropski kup protiv "Rijeke". Nažalost Istra tada nije uspjela. Ja sam tada tek razmišljao o prvom polumartatonu. To kao da je bilo jučer. I Ozijeva noga je sad u "banani", a moram se utješiti da je prošao puno gore od mene. 
Osim što ima jebeno lijepe uspomene. Kad mi trčanje toliko znači morati ću i ja još skupljati malo uspomena makar zbog toga morao prečesto ići kod doktora i fizioterapeuta. Tako je to. Ono što je lijepo obično nije dobro, a ono što je dobro ili je nezdravo ili nezakonito, a neki bi dodali još i da deblja. 
Mada za mene ovo treće ne važi ili još nisam otkrio što bi to moglo biti? 
Noga je svaki dan bolje i sad me kopka dali da opet probam trčati ili da sačekam još malo ... dokle. Večeras ću na stadion da počastim prijatelje za rođendan, možda mi se omakne.  

Nema komentara:

Objavi komentar