srijeda, 3. kolovoza 2016.

O klinu i sitnicama

  Možda je ipak na meni red da malo popustim. Jer kažu, pametniji popušta. Samo koliko i što to još nisam izmozgao. Kome to se zna. Može biti samo ženi ili ovaj put ipak njegovom visočanstvu, samom sebi! Usrao sam motku negdje usput sa tim pripremama za maraton. Opet sam zaključio mjesec sa previše kilometara i previše svega. Mislio sam da to mogu jer nije izgledalo niti bilo teško ali ipak nije tako ispalo. Prošli tjedan je volumen treninga malo smanjen jer sam skratio dužinu opet na 21 km ali ostao je iznad 50 km i mjesec sam zaključio sa preko 240 kilometara. Bol u kuku se nije povukla i nakon onog pogoršanja prije tjedan dana sad je "Status Quo". I ja sam, ... mislim mator i sjeban kao oni. Baš su nastupali ovaj vikend u Areni. Živi užas, kako ljudi mogu ići slušati tako matore rokere. Jazz, blues sve mogu provariti ali rock ... cc, to je mladost i energija. Takvi notorni rokeri koji su jedino palili na žestinu i znali odsvirati dva takta u križ sad pokušavaju od raje na "GO" izvući neku kintu. Očekivati od njih da praše kao nekada je kao i očekivati od mene da idem pet hiljadarku ispod 15 min. Raspao bi se nakon sto metara.
Osim tih problema sa kukovima svako čak i lagano trčanje pogoršava ovu čudnu bol skočnog zgloba koji je sad natečen te blokiran ujutro i nakon svakog trčanja kad se ohladi. Isplati li se taj klin izbijati klinom! Da uzmem odmor od trčanja do odlaska na godišnji odmor? To mi se čini kao vrhunsko svetogrđe. Kao ne poštivanje "svetog pisma" odnosno moga plana. Ops ..., a ja ljude poučavam kako planovi nisu zacementirani ili uklesani u kamen pa da se ne mogu mijenjati. Tješi me spoznaja da sam prethodne pripreme za Ljubljanu prekinuo na tri tjedna krajem osmog mjeseca zbog upale pokosnice i opet se ništa strašno nije desilo. Danas trebam odluku jer sutra može biti kasno i sve puno gore. Da bar imam trenera. Čekaj malo neću da se sramotim ja sam kao neki trener. Nema trčanja dok ne splasne i za kaznu što sam to dozvolio nema piva ... auuu najebo sam ako to brzo ne prođe! Već me zet nekako čudno pogledava jer posle večere sam pije pivo. Valjda ne misli kako sam se nešto "ufendio"(uvrijedio, digao nos ..).

Nema komentara:

Objavi komentar