nedjelja, 28. svibnja 2017.

Vikend mini triatlon

 Koliko god ponekad stvari izgledaju loše i imaju prirodnu potrebu da budu još i gore ipak vrijedi biti optimista. Ako ništa drugo raduješ kad ispadne da nije gore nego što je moglo biti. Sad sam bio siguran da će nakon što mi se noga napuhala kao cepelin trebati više od tri tjedna da to prođe. Svi znakovi su bili tu. Za razliku od prošli put nisam stao već istrpio 12 kilometara pod bolovima i sigurno je da sam napravio puno veću štetu nego što je bilo potrebno. To je isto kao kad je mom burazu na bubi pukao remen ventilatora, a on mislio da može preći sto kilometara bez hlađenja motora koji ima zračno hlađenje. Rezultat je uskoro bio savijene i popucane glave, ičupani vijci u bloku koji drže glave motora, kompresija nula i gotovo zaribani motor. Zato sam se nakon epizode popizditisa sa doktorima i njihovim poimanjem hitnoće iskulirao i bacio na lječenje svim raspoloživim sredstvima. Mastima, valjcima, ledom i oblozima od svega što sam imao. Jedino se nisam usudio otići kod Marijana iz čistog kukavičluka. Nisam mogao zamisliti da mi on uhvati onako bolnu nogu u ruke.
Tjedan je prohujao u jurnjavi po trgovinama sanitarija jer ovi jebeni majstori su počeli na vrijeme što me iznenadilo i evo kako su rekli kupatilo je već gotovo. Još sutra trebam skoknuti po jedan paket pločica jer malo fali i po wc školjku koja nije stigla na vrijeme i sve će biti gotovo za dan dva. Kad pričam mojim frendovima oni ne mogu doći sebi jer nema majstora koji te ne zajebava bar dva puta dulje od predviđenog. Danas su me još iznenadili dečki sa tendom koji su došli točno u dan kad su rekli i to sekundu nakon što smo mi stigli kući. Dogovor je bio u pet popodne ali smo se zadržali i stigli točno kad i oni. Ja sam na raskrsnici imao prednost pa smo stigli ipak prije njih. A ja još kažem nema frke meni se ne žuri. Kad ne žuriš stigneš prije. U subotu sam nakon odrađenog posluživanja majstora i "matineje" rođendana od frenda u "Humu" odlučio da sjednem na biciklu i odem baš tamo do Premanture ako mi noga dozvoli kako bi provjerio dali to prokletstvo dvanaestog kilometra i taj "premanturski trokut" ima utjecaj i na bicikliste. Prvo što sam uočio je da me list na bicikli uopće ne boli i bez obzira što sam peštao pedalu koliko god sam mogao ništa se nije desilo. Malo su patili kvadricepsi ali ni puls nisam uspjevao natjerati iznad 149 čak i na najgorim uzbrdicama. Očito su moji bataci slabi pa ne mogu baš previše niti potrošiti. Sada mi je jasno zašto naš Toni ima onakve noge. Sa njima mu nije teško odvoziti od Pule do Zadra i još trčati utrku(Wings for Life). Ja imam noge čačkalice kao oni "izgladnjeli" etiopljani. Nakon što sam prošao groblje u Premanturi bez ulaska u neku crnu rupu ili tako nešto okrenuo sam na Crvene stijene odlučan da se prvi put ove godine okupam. Bez obzira na razočaravajuće malo opterečenje ipak sam se dobro oznojio. Ljeto je počelo.

Bicikla u "tranziciji". Tranzicija je malo potrajala ali ovo je ionako bio poklon, a poklonjenom konju ne gledaš u zube.
 

Nisam mogao prići nekom mjestu gdje bi ušao postepeno u vodu pa sam nakon malo hlađenja skočio u nadi da me neće strefiti infarkt. Skoro, ali brzo sam se adaptirao, otplivao možda sto dvjesto metara mahnito veslajući u nadi da ću se ugrijati. Malo morgen, zato sam malo bozio biciklu u vodi isturivši vrat van vode kao labud da se listovi izmasiraju, a glava ugrije na zalazećem suncu. Dok sam izašao majica i ostatak se već osušio, a iako je bilo već kasno nikako mi se nije dalo nazad. Za nazad mi je bilo čak malo hladno jer me more ohladilo, a i povratak je više po asfaltu uz mnogo manje uspona. Točno su rekli Muji oni englezi. Što brže pedaliraš to ti je hladnije. Zato mi je za nazad puls bio skoro kao u mrtvog konja(prosjek 117). Cijelo veče me mučila dilema dali sam trebao još trčati i zaključiti dan sa jednim minijaturnim triatlonom. Tek kad smo uveče na rođendanu prešli sa pive na votku sa čili papričicama zaboravio sam na trčanje ... zapravo na manje više sve. Kad je u nedjelju mozak napokon proradio negdje poslje odlaska na ručak sa sestričnom od žene, došli su majstori. Postavili su tendu ispod koje ću da se izležavam ovo ljeto zaštićen od UV a, b, c, d, ... Toliko sam se oduševio time da sam otišao da istrčim samo malo, mrvicu, mini, mikro. Samo da osjetim da sam živ. I živ sam. Nije se desilo ništa, a na Drenovici je samo trava narasla još malo više. Ipak sutra ću se još suzdržati od trčanja i cijeli tjedan mi ponovo sljedi samo lagano. Sigurno je sigurno.           

Nema komentara:

Objavi komentar