utorak, 8. rujna 2015.

Zašto?

Dugo nisam ništa napisao, a zadnji post sam maknuo, ne zato što je izazvao mnogo polemike već zbog zamolbe nekih prijatelja i mira u trkačkoj kući.
Začudo nije bilo nijednog komentara upućenog meni ali se post našao na društvenim mrežama pa je i broj posjeta bio priličan. Tamo je bilo komentara od podrške do izjave: "čemu tolika buka oko .. tko voli nek izvoli", a to bi možda bilo neslaganje sa mojim stavovima ili ... zapravo neznam. Nisam navikao na polemike tipa "Facebook" zato i nemam profil ja volim razgovarati sa ljudima ili prenositi on što znam, volim ili osjećam bez ikakve obaveze. 
Zbog toga pokušati ću biti podalje od politike.
Nije vrag da trkače više zanima kako bi rekao neka vrsta politike nego trčanje? 
Nemojte misliti da sam promjenio mišljenje i ako želite mogu post vratiti iako ne vidim svrhu. Biti će još prilika. Umjesto toga u ovih ponovo "apstinentskih" tjedan dana napisao sam jedan malo stručniji post koji ću staviti kasnije.
Kad bi bar mene mogao netko savjetovati, a da to ne platim masno!
 

Nema komentara:

Objavi komentar