srijeda, 3. veljače 2021.

Tempo vs Pro

Čujem da je sad tolika navala na nove tehnološke tene sa karbonskim pločama i magičnim pjenama da ih jednostavno nema ili si na listi čekanja kao da kupuješ "mečku"(to je nekad bilo). Adidas je doduše napravio glupost koja je presedan u poslovanju te izbacio najnoviji model "Adizero Adios Pro" gotovo istovremeno sa njegovim prethodnikom. Navodno sad ima problema sa prodajom tog starog modela jer ga nitko neće. Ja sam kupio baš taj prvi koji kod nekih i nije baš najbolje dočekan. Nije da sam škrtario za tih par sto kuna koliko su nove skuplje ali ja sam pomalo staromodan i debljina potplata od 3 cm me uznemiruje iako se svi kunu kako je trčati u njima nevjerovatno iskustvo. Nakon jučerašnjeg testa nikako se nisam mogao pomiriti sa još jednim mogućim kiksom po pitanju potkova. Pomislio bi netko da se povodim onom ... "vidjela žaba kako potkivaju konja pa i ona digla nogu". Možda je i u pravu, svako malo mi se omakne da si umislim da sam netko drugi, brži, izdržljiviji ili mlađi.

Da ne duljim odmah sam jutros ponovo stavio nove Adizero Pro i ovaj put malo pažljivije namjestio vezice pa je već pri prvom koraku osjećaj bio mnogo bolji nego prethodni dan. Možda su se i tenisice malo prilagodile mojoj nozi nakon tih desetak kilometara ili ona njima tko bi to znao. Cesta je jutros bila slinava i mokra od kiše koja je padala noć prije ali to u novim tenisicama nisam uopće primjećivao. Drže fantastično cestu čak i tamo gdje ima nanešenog blata kao oko gradilišta kod hotela Brioni. Pokušao sam u mislima reproducirati što vjernije zadnje tempo trčanje u NB Tempo tenisicama. Malo sam imao problema na početku jer je zagrijavanje prva dva kilometra prošlo u nešto bržem tempu. Osam kilometara tempa sam odradio gotovo isto ali ipak je prosječni tempo bio za sekundu brži, tj. 4:12/km u odnosu na 4:13/km ili da budem precizan za 8,2 sekunde brže. Čak je zadnja dva kilometra hlađenja bilo malo brže. Zapravo je ukupno vrijeme bilo kraće za 57 sekundi ali i srednji puls je bio niži usprkos nešto većoj temperaturi u današnjem trčanju. Rekao bi Adizero Pro je ovaj put ipak mrvu bolji od New Balance Fresh Foam Tempo. No to uopće nije važno jer ja samo tražim tenisice u kojima ću imati dobar osjećaj i u kojima će sve moje boljke biti malo manje. Ako tako nešto uopće postoji. No idem dalje sa testom i moram se prisjetiti kako je trčati u mojim najstarijim tenisicama u kojima sam istrčao osobni u maratonu prije gotovo pet godina. To će morati sačekati još koji dan.   

 

Nema komentara:

Objavi komentar