ponedjeljak, 31. svibnja 2021.

Maj, baj baj

Čim žalim za bilo čime što je prošlo to je siguran znak da starim. Moram se pomiriti sa time da će se to dešavati sve ćešće. Evo prolazi još jedan maj ili svibanj. Pomalo mi je žao jer ovog proljeća po nekima zapravo proljeća nije ni bilo. Jedna moja prijateljica koja je došla iz j... kanade to kaže, pa bi valjda trebao da vjerujem u to. Ja možda prestajem biti objektivan zbog cjelogodišnjeg kupanja u moru. Istina je da mi se onaj period kad počinjem lutati po livadama u potrazi za ljekovitim biljem, šparugama i sličnim sitnicama nekako skratio ali za to je jedino kriv onako hladan april, a ne maj. Odradio sam čak dvije utrke iako je ona meni najdraža bila samo virtualna, a obije su bile po dosta toplom vremenu. Nekim mojim frendovima čak vrućem. Kad gledam prosječne temperature na treningu u zadnjih 8 godina ipak je ovaj bio malo topliji od do sad najhladnijeg svibnja iz 2019. godine. Veseli me što sam se osim manje ozljede nakon utrke "Wings for Life" izvukao živ i zdrav. Uspio sam upisati i rekordan broj kilometara ostvarenih u tom mjesecu bez obzira na malo skraćivanje kilometraže. No sad sam spreman za ponovni zalet samo kad bi imao još neku utrku u planu. Ali na semaforu nema ničega, nestalo je struje. Sve ono što me zanima je nekako u zraku pa ću još malo sačekati sa odlukom. Vratio sam se intenzivnije plivanju i još samo nedostaje da sjednem na biciklu po prvi put ove godine. Ako ne požurim to se neće ni desiti jer je promet oko Pule već prilično intenzivan, a to me potpuno odbija od vožnje po cesti. Jutros na trčanju sam se dobrano opružio nakon što sam se sapleo preko korjena bora u šumici na Drenovici. Da sam bio na bicikli nebi stradalo samo koljeno. Nekako me vuče, a jedan prijatelj me i nagovara da se ove godine okušam u triatlonu. Prava istina je da bi zapravo radije otišao na jedan maraton, a ovo ljeto ću pokušati sa utrkama na stazi ako mi se ukaže prilika. Za to sam se prijavio i u udrugu veterana(HAVU) ali termin prvenstva hrvatske na 10 km za veterane mi ne odgovara u potpunosti jer je blizu mogućeg termina Ljubljanskog maratona koji još nije potvrđen. Za mjesc dana će biti prvenstvo hrvatske za veterane ali se još ne zna gdje i koja disciplina će mi biti zanimljiva jer ništa kraće i brže od 5 km ne dolazi u obzir. Bojim se da bi mi počeli otpadati dijelovi po stazi ako bi trčao recimo 1500 m.       

Nema komentara:

Objavi komentar