četvrtak, 25. travnja 2019.

Skoro pa normalno

Nakon prvobitnog šoka i još cijelog niza šokova poput onih podrhtavanja nakon zemljotresa stvari su legle gotovo u normalu. U početku nema što me nije strefilo. Već sama činjenica da moram predavati grupi nepoznatih ljudi koje ja ne kapim jedan kua kad mi se obraćaju je šok. Svi govore indijski sa engleskim akcentom ili je obratno? Nema veze jer to je vrlo teško odgonetnuti. No vrlo su ljubazni i susretljivi i svaki dan mi izaberu neku klopu za ručak koja kao nije ljuta jer sam se prvi dan opekao sa nekom piletinom, auuu. Moglo je biti bilo što i guma od bicikle, nebi skužio kad je požar poharao moj jezik. Srećom navečer kod jednog lika nalazim dobar kebab sa finim pogačicama i vrlo ukusan humus.      I doručak je ok u hotelu ali tko može puno jesti prije sedam ujutro.
Zato su me izj... sa promjenom termina i rezervacija koje sam napokon uspio srediti osim za parking u Veneciji gdje ne mogu ništa jer su mi već naplatili i ne vraćaju ništa za tih pet dana što ću biti manje. Upravo sam završio prva dva tečaja sa prvom grupom i nadam se da će ponavljanje ipak biti malo manje stresno. Imam jedan dan odmora, petak ali nije onaj za ... Temperatura je naglo pala i jučer sam se nakon ziheraškog obilaska cijele rute od oko 7 km hodajući naoružan gps-om i mapom na mobitelu odlučio za trčanje. 

Bilo je ugodnih 25 C i nije bilo razloga da ne probam. Naravno prije toga sam na Garmin connect-u provjerio gdje me je mobitel vodio i kad sam bio siguran da sam sve skužio napokon sam krenuo. Čak sam za svaki slučaj uslikao neka mjesta. 

Ne izgleda uopće tako loše za trčanje mada je podloga malo grbava od sitnih cigli. Ona dva trčanja po traci i odsustvo ostalog kretanja kao da je ostavilo trag pa nikako nisam uspjevao trčati ritmički i opušteno. Obzirom da je bilo i manje od 25 C čini mi se da mi je puls ipak bio previsok za tu brzinu trčanja. Sve ostalo je bilo recimo skoro pa normalno. J...ga vratila se i bol hvatištu zadnje lože iako sam pomislio kako je nekim čudom to sve prošlo. Možda je to zbog toga što cijeli dan dok predajem stojim na nogama pa je nestala ta iritacija ali i na traci nisam osjećao nikakvu bol iako sam postavio brzinu i na 12 km/h što bi bilo 5:00/km.
Na traci mi se nakon prvog dana puls dosta spustio ali se još uvijek jako znojim čini mi se bez većeg razloga jer klima čini se dosta hladi. Možda sam u menopauzi pa se znojim zbog fumada ili su oni silni začini koje jedem ovih dana uzrok tome. Na koncu sam ipak zaključio da je to od umora i stresa kojem sam izložen ovih dana. Za čudo naletio sam na nekoliko trkača uglavnom mlađih i jednog starijeg gospodina naoružanog bočicama vode oko struka koji se možda spremao za trčanje. Ako ostane relativno ugodno mada kažu da će opet ugrijati sutra ću rano ujutro odraditi bar dva takva kruga prije doručka. Pokušati ću obići i nešto grada kasnije. Svaki dan kao u vojsci brojim dane povratka u moju Pulsku normalu i to je znak da sam stvarno ostario.  

Nema komentara:

Objavi komentar