ponedjeljak, 16. kolovoza 2021.

Peti val

Kažu da smo u petom toplinskom valu ovog ljeta. Ja ih ne brojim ali da, moram priznati da je i meni pun kufer ljeta baš kao jednom mom frendu koji me neki dan sreo u gradu. Na ono standardno pitanje: "kako si"? Spustio je facu kao da su mu pomrli svi u familiji i u dahu izpustio:"Pun mi je kurac ljeta, turista i gužve. Najradje bi otišao na Aljasku". Sve to stoji i meni osim Aljaske, ja sam zadovoljan i ovdje kad se more malo ohladi tako da ne moram strepiti hoću li se zabiti i kakvog kupača ili će me satrati neki od "ski jet-ova" što zuje ponekad opasno blizu kupača. Osim toga ovo je već sad drugo ljeto za redom u kojem problemi dolaze poput valova koje diže jugo. Prošlotjedni plivački maraton sam morao otkazati jer mi se u međuvremenu sin negdje zarazio koronom. Pa je izbila frka jer je kuća krcata sad kad su mi napokon došli unuci i kćer. Na kraju je on zvršio u karanteni na deset dana, a mi zapravo nismo ni u izolaciji jer smo cijepljeni. Ali vidi sad čuda. Djeca moraju biti u izolaciji i to 14 dana iako smo ih već dva puta testirali.    Zbog toga su već ispušili letove za nazad i sad još strepe da ih ne uhvati promjena režima za povratak u englesku. Trčanje mi je trenutno u nekom potpuno čudnom režimu iako uglavnom mogu biti zadovoljan obzirom na uvjete. Zapravo zbog gužve i ovih kućnih problema uglavnom trčim sam i preselio sam se na Drenovicu. Čak sam i zadnju dužinu nešto više od 28 km otrčao jučer na Drenovici. Bez obzira na toplinu i činjenicu da je staza jako valovita sa dosta uspona(preko 350 m) istrčao sam u pristojnom tempu sa relativno niskim pulsom. Malo sam razočaran i neuspjehom da prijavim utrku prvenstva hrvatske za veterane na 5000 m na stazi. Još nema nikakve objave niti gdje će utrka biti, a nisam siguran niti baš točno kada. Na kraju ću se možda zadovoljiti sa pulskom x-icom kao testom prije maratona u Ljubljani. No do tada tko zna što će se sve desiti tako da previše ne patim za planiranjem već samo pokušavam ostati na nogama. Računam da će solidna kilometraža bar do sada ipak na kraju presuditi u moju korist. Samo da prestanu ti valovi topline ali i juga koje je danas opet zapuhalo donoseći novu nelagodu zbog koje sam odustao i od današnjeg plivanja.

Nema komentara:

Objavi komentar