srijeda, 17. svibnja 2017.

Tri

  Danas je točno treća godišnjica(17.05.2014.) od kad sam prvi put stavio Garmina na ruku i na Drenovici otrčao prvi krug(dva kruga). 
 
Od tada sam počeo ozbiljno da trčim i pratim sve u vezi toga. U tri godine imao sam bezbroj problema ali i lijepih momenata za koje je sve to vrijedilo otrpjeti.
O tada sam pretrčao malo više od dva puta tri tisuće(6044) kilometara. Samo zadnju godinu je to tristo i nešto kilometara više nego prvu, a onu nesretnu drugu sam uglavnom preskočio zbog ozljede. Istrčao sam tri maratona i više nisam slučajni maratonac, a što je najgore ja bi još. Imam tri jednaka para tenisica koje rotiram i oblačim tako da mi odgovaraju boji dresa. J...ga moraš bar biti lijepo odjeven kad već nisi više onako lijep. Iako po nečijim kriterijima nisu više za upotrebu još samo jedne od njih nisu trčale maratonsku utrku. Pošto su dva para bila u Ljubljani mislim da ću bez obzira što sam bio jako zadovoljan novim laganim tenisicama u Beogradu ipak na jesen u Ljubljani trčati u mojim trećim starim tenisicama.
Kao što ne volim mijenjati prijatelje ili žene i slično tako ne volim niti mijenjati stvari. Čak sam u cijelom svom životu promijenio samo tri auta. I to prva dva su već bili stara. Buba 12 godina(68 godište), poslije toga Golf 3 koji je bio star 7 godina, a sad već 11 godina vozim Hondu, koja je bila nova. Moj gazda kaže da sam dosadan i ne shvaća zašto njegovi inženjeri ne mijenjaju aute kao oni iz prodaje i vole "japance" više nego "nijemce". Htio sam mu nešto reći ali nisam iz pristojnosti i ... nisam baš toliko lud. Što bi ga mijenjao, vozi ne pita za servis ili tako što. Isto je sa tenisicama. Nigdje nisu potrošene ili pokidane. Što bi trebalo onda mijenjati?
Ja sam malo potrošen i stalno imam neke defekte ali nemam namjeru sebe odvesti na otpad i čekati da me hrđa pojede. Otprilike sam kao moja stara buba. Kad sam je napokon poklonio nećaku imala je preko 30 godina i između ugodnih trenutaka vožnje sa njom veliki dio slobodnog vremena sam posvećivao beskonačnim popravcima. Tako je i kod mene. Između rijetkih utrka stalno se neki kua kvari. 
 
Upravo sam se vratio sa nalazom rendgena potkoljenice i ništa mi nije jasno. Piše da je nalaz uredan ali ja vidim neku sjenu na unutarnjem dijelu tibije ili pored nje. Pogledao sam sve moguće anatomske slike tibije i nisam siguran da to tamo treba biti. Ništa prepustiti ću stručnjacima da ocijene što je to i zašto to boli.

Nema komentara:

Objavi komentar