utorak, 16. svibnja 2017.

Četiri

  Kad sam već krenuo brojati hajde da nastavim. Ionako sam sad u fazi kad se ništa značajno ne dešava. Treniram po inerciji održavajući trenutnu formu prije početka novih priprema. Obavljam sitne popravke i provjere "ovjesa" i svega ostalog prije toga. Danas sam bio na rendgenu za onu kvrgu na tibiji koja sad nešto miruje odnosno ne uzrokuje bol kad trčim. Što bi to bilo "četiri", a da ne bude kao u onom crtiću(Zekoslav Mrkva ili Njofra kako vam drago): "Nisam rekao četiri, nego tužiti ću te sestri ... aaa, četiri ... bum ... ma sigurno ste gledali. Recimo do sada sam istrčao četiri polumaratona. Pa, jaka stvar. 
Da je bar u četiri godine ali nije nego u dvije, što je vidi ti više matematike, pola od četiri. Osjećam da će me netko napucati ako još koji put spomenem č... Prve godine dva i druge godine 2 i onda treće godine nula. Kao i kod maratona drugi sam trčao najbolje, a onda je poslije bio belaj. Sad ću na popravni ali već sam našao jedno četri(sto) isprika ako ne budem prošao ... Toga se još dobro sjećam iz školskih dana. Što nevjerojatnija isprika to više puše. Ako imate ideje javite mi.  Hvala Saša za onu: “uzbrdica za sporije od pet minuta po kilometru”, ta će mi valjati. Neda mi se pisati o ozbiljnim temama jer od kad su mi objavili jedan članak u našem "Glasu Istre" čuvam te teme kao ekskluzivu. Zato sam našao na jednu od mnogih piz..ja koje možete naći na trkačkim web stranicama. Možete i "uguglati" pa će i vama ispasti. Naslov članka je u originalu: "4 Things You Should Never Forget Before a Long Run". Znači te najvažnije stvari su valjda prema prioritetu: 

1  Slušalice i valjda mjuza na nečemu što nosiš sobom.
Bez toga teško da se može uopće trčati i ja stvarno ne znam kako sam sve ove godine to potpuno zaboravio. Možda nisam uopće trčao dužine. Moram sve provjeriti još jednom.

2  Provjera vremena.
Kažu to je zbog odijevanja, a možda misle koji kua trčati: pasija vrućina, još je mrkli mrak, zima je, kiša pada, snijeg, led, sjekire, cvjeta lipa ... ideš, trčati ću drugi dan. J.. zid kad sam imao samo jednu majicu u Londonu, a vani dere neki vjetar, snijeg, minus nešto, mrkli mrak, 6 ujutro u januaru. Ja se nisam okrenuo na drugu stranu. Nisam niti pogledao kroz prozor. Srećom jer j..ni englezi trče u kratkim rukavima i šorcevima pa bi se grdno zaj...

3  Voda?
Gdje? U koljenu! To je bolje ne nositi. Imao sam vodu u koljenu, j..  bolno. Popizdim na one što trče dvadesetak kilometara noseći bidone koji im se klate ko samar na magarcu. Što se ne mogu strpjeti dva sata? Pa ne trče kroz saharu. Svi koje sam ja trenirao su se odvikli od vode osim u izuzetnim situacijama kad se trči dulje od dva i pol sata, testiraju gelovi i ako je jako vruće. Ako se ne navikneš na gubitak tekućine do pet posto tjelesne(meni oko 3 litre) mase nisi za maraton ili ultre. Pivo zvuči poželjno ali samo za one prave "majstore" može i na utrci, poslije dužine je obavezno.

4  Kreditna kartica ili gotovina!
Ovo je biser kojeg se moj kum redovito drži jer on često dužinu podjeli na odlazak, pivo i povratak. 

Mi "ozbiljni" je djelimo da bude "negative split". Kreditna kartica ... halo? Zaboravljam da to možda važi za stanovnike "New York-a".
 

Što bi moglo još da se piše sa četiri? Danas je 16-ti što je četiri puta četiri, trčati ću 8 km tempa četiri minute i ... nešto(nije na čet..) ali 8 je dva puta čet... Dosta, sad ću se sam napucati na četiri.

Trebam ovih dana naći još tri, pa dva i na kraju još jedan biser ili motiv da nešto napišem. Baš sam nešto bez ideja.

Nema komentara:

Objavi komentar