srijeda, 10. svibnja 2017.

Dosta je odmora

  Prošla su dva tjedna odmora iako sam se više umorio od "ne trčanja" nego odmorio. Bacio sam se u radove po kući ili bolje rečeno kućama. J... kao da sam neki veleposjednik. Nije mi dosta što stalno treba nešto kemijati u stanu od sina jer je on zbrisao iz ove "ludare" u jednu drugu u kojoj vole zeleno i pivo. Sad je na redu gajba od pokojne punice. Tamo kao da je vrijeme stalo prije nekoliko stoljeća. Prvo je trebalo iznijeti ogromne količine stvari i sitnica koje stari ljudi zdušno skupljaju ... da se nađe. Od hrđavih čavala do ... pet kila šećera u kockama. Neš ti, koliko kafa treba popiti da se to potroši. Naravno ako piješ slatku. Ona je uz put bila šećeraš tako da sve ima smisla. Za par dana dolaze majstori da ruše i rade kupatilo koje nije htjela ni pod razno dirati jer ... eto tako je bilo najbolje.
Žena od danas u penziji i već sve okrenula naopačke. Ajde da sad stavljamo tendu na balkon, pa cvijeće, pa k..c palac. U petak sam još imao jedan cjelodnevni trening penjanja po škalama zbog zamjene rasvjete u podzemnoj garaži. Dvadeset i šest rasvjetnih armatura sa po dvije fluorescentne cijevi. Skinuti, prespojiti na LED cijevi i staviti nazad gore. Koliko je to puta penjanja na visoke stepenice. Garaža ima visok strop odnosno auti su na liftovima(po dva). Nitko neće, a svi gunđaju kako ne vide ništa jer su radile samo dvije. Još im je i skupo plaćati električare ali svi voze neke mečke i audije. Sad je dosta, nema više laganini trčanja jer sam prošli tjedan odradio zadnje lagano trčanje ispod 20 km i sad su na redu dužine i širine svih mjera i kalibara. Brze, promjenjive, ubrzane, sa uzbrdicama i svim mogućim kombinacijama muke po nogama. Otrčao sam i par uvodnih tempo trčanja od 6 km. Prvo sa 4:25/km, a drugo sa 4:10/km. Sad će to trebati samo produžavati sve do jesni. Sutra već počinjem sa intervalima 6x1200 ali svaki tjedan će biti drugačije duljine i tempa. Od 10k do 3k. Iako mi se neki žele pridružiti mislim da ću sve odkantati i raditi onako kako meni najbolje paše. Kako postaje toplije ja ću trčati sve ranije da se nauživam sunca, sunce mu kalajisano. Dosta mi je ove zime. Tempo trčanje u podne kad zvijezda zapeče, a za tobom ostaje trag kao da ti je probijen karter. To te ja pitam. Kad prođeš takvu torturu onda te ne smeta kad je +20. Jao ... kao strašno je vruće ... p..ce.

Nema komentara:

Objavi komentar