petak, 8. svibnja 2015.

Zašto Running Dida

Ako se neko pitao zašto sam svoj blog naslovio baš sa RUNNINGDIDA pokušati ću to objasniti preko događaja(anegdote) koju sam imao prije više godina kad sam bio u posjeti kćerki i unucima u Lutonu(GB). Unuka je bila još mala ali već me je zvala "dida" dok je drugog djeda koji je Škotlanđanin naravno zvala "gran(d)pa"(skraćeno od grand father). Jednom smo se tako "utrkivali" u parku blizu njihove kuće u Lutonu kad su se pojavile njene prijateljice iz predškolskog vrtića. Ne znam zašto ali ona je uvijek imala potrebu da me predstavlja svima koje sretne: "this is my dida"! Naravno nekim klinkama nije bilo jasno kakvo je to ime pa su je i upitale. No ona je mrtva hladna objasnila: Ma ne to nije ime, to ti je isto što i djed samo jako, jako brz(No it's my grand father but much much faster)! Zapravo ima logike jer njen drugi djed najviše voli sofu, a čak i kad igra golf najradje se vozi sa električnim kolicima. Tada još nije shvaćala da je to samo pitanje jezika. Sad kad je već u četvrtom razredu, razumije te stvari ali za nju koja je luda za svim sportovima ja sam ipak ne obični već "runnig dida"

Nema komentara:

Objavi komentar