petak, 15. svibnja 2015.

Let iznad Fraškerića

Krenem prekjučer tako u jedan "laganini" trening na Drenovicu i negdje nakon kilometra skužim da nisam čuo poznati Garminov bip..bip. Mislio sam da nisam dobro čuo, a nije mi se dalo gledati kilometražu jer ionako one male brojke ne vidim bez očala za čitanje. Naravno da ne nosim očale za čitanje kad trčim ... na što bi to ličilo. Em sam mator, pa još ko "profa" i trčim... ne ide nikako. Zato sam ga čuo dosta kasnije i izbaci mi fantastičnih 2:32 za taj kilometar. Ništa mi nije bilo jasno! Kad sam došao doma vidim(metnuo profa naočale svoje) kilometraža je malo veća ali samo za par stotina metara. Ma kuda sam to mogao ići, a da nisam primijetio?
Kad sam ga spojio na moj računar, odmah vidim nešto ne štima, piše: "Trčanje Banjole". Ma koje Banjole .. je bogme lijepo se vidi. Startao sam negdje na 2000 metara visine iznad mora, malo dalje od Fraškerića i kao supermen se stuštio negdje na stazu Drenovice. Krasno, nisam ni znao kakva sam faca.

Nema komentara:

Objavi komentar