utorak, 12. srpnja 2016.

Copy - Paste

  Ipak sam odlučio da nisam odlučan u ostvarivanju nikakvog plana i zbog toga ga niti nemam, a i što će mi. Nigdje ne idem.
Previše je toplo je da mozak zamaram takvim stvarima, a i kad god sam imao "dobre" planove ispalo je sranje.
Zbog toga sam u trčanju potpuno neinventivan i jednostavno ne da mi se smišljati nikakve nove podlosti za moje izmučene noge. Već četiri tjedna važem trening na oko 50 kilometara pa tako dva tri gore dva tri dole. Nisam siguran dali mi to paše ili vodi u laganu propast. Ipak prethodna četiri su bili tek oko 40 kilometara i to nije onda tako loše. Pretpostavljam da ću saznati što će biti ako sada dignem na 60 km. Ne radim mnogo brzih stvari i nisam na čisto koliko da sad povećam dužine. Još uvijek nakon dužine osjećam tupe bolove unutar lijeve strane kuka i aduktora te oko simfize koje obično prođu za dan dva. U kući je gužva od kad se doselio sin, a uskoro dolaze kći zet i dvoje unučadi tako da “dida” nema više sobu za vježbanje i ništa ne vježbam. Nema više ni bicikle i još nisam posložio logistiku za trčanje na posao i nazad. Serem, nemam još dovoljno volje. Ipak bar redovno trčim.
Zadnju dužinu sam obavio u subotu prije odlaska na more i rođendanske fešte koja je potrajala do nedjelje ujutro u dva. Malo sam je skratio ali je ipak ispala malo dulja od polu maratona. Jednostavno sam kopirao trening od pretprošle godine kad sam uvijek trčao dužinu subotom ujutro. Uzeo sam gotovo istu dionicu i jednostavno sve kopirao. Gotovo da nisam morao ni trčati.
Evo kako to izgleda u Garminovoj tabeli aktivnosti za 2014 godinu:
 
Pu-Ver-Stoj-Pu, srp, sub, 5, 7:22, 1:46:05, 20,0 km, 194 m, 5:18/km, 3:44/km, 137, 151, 1129 kcal, 21,0 C

I za 2016 godinu:
Pu-Ver-Stoj-Pu, srp, sub, 9, 6:41, 1:53:34, 21,4 km, 207 m, 5:18/km, 3:30/km, 134, 154, 1248 kcal, 21,1 C
Napravio sam malu devijaciju jer sam u povratku išao jednim dijelom stazom Lungomare te tako produžio za tih 1,4 km.
Eto opet gotovo da i nisam morao nositi sat i monitor sve je skoro isto. Malo sam ranije krenuo jer je već bilo preko 21 C ali tako je otprilike bilo i preklani. Čak sam ponio i deset kuna da eventualno kupim bocu vode kod ulaza u kamp Stoja ali sam zaključio da nisam toliko žedan. Samo sam produžio kao i uvijek. Kopiram trening, "copy - paste" i eto imam super plan. Dok ide nema zime, a kad zapne zvati ću Geronima. Jučer sam odradio jedan stvarno lagani trening od 9 km za popunjavanje kilometraže. Usprkos tome što sam krenuo u sedam popodne bilo je još preko 31 C, a cijeli čopori pasa i njihovih šetača su ležali na malom platou pod borovima ili dolje na premanturskom igralištu pod onom velikom lipom. Nitko da mrdne, čak su rijetki i odzdravljali. Samo sam se ja i jedna mala bijela pudlica gibali. Sad razmišljam što da kopiram za večeras na stadionu? Najavili su crveni meteo alarm za Istru zbog vrlo visoke temperature, a ja bi trčao neki malo žešći tempo. Najbolje bi bilo malo trčkarati i onda se baciti u more kad sam već tamo blizu, ima vremena za žestinu.

Nema komentara:

Objavi komentar