ponedjeljak, 13. kolovoza 2018.

Siromašni milioner

Nisam ovih dana bio "na liniji", ali ne onoj partijskoj kao što je to moj ćale neki dan objašnjavao:"što je to on-line kupovina". On misli da to znači kupovina po partiskoj liniji ili preporukama. Više je razloga, a da se ne upuštam u detalje evo priče sa malim kašnjenjem tipičnim za of-line život. 
Taman sam krenuo na godišnji kad sam postao siromašni milioner. Upravo tako sam se osjećao iako mi zdrava logika govori da tako nešto ne postoji. Možda ako milion nečega ne vrijedi niti koliko jedna kafa. Taj osjećaj siromašnog milionera povezujem sa onim slučajevima kad nekome izvuku njegovu kombinaciju na lotu, a on jadnik zaboravio uplatiti loto ... o shit! Moja mama je pričala kako je stari redovito pratio nogomet ili kako ga on još uvijek zove fudbal i ispunjavao  svaki tjedan listiće sportske lutrije sve dok jednog dana nije pogodio svih mislim 12 parova. Ali ... o shit, mama taj listić nije stigla uplatit! Taj osjećaj su opjevali i TBF u pjesmi o onom liku što je na sudnji dan dobio na lotu pa se onda sjetio ... o shit, tko će te pare potrošit! Ista pašta. Mene je strefio prošli tjedan koji sam završio vrlo teškim i dugim tempo trčanjem po paklenoj vrućini. Ponovno nisam imao sa čime usporediti takve treninge i dok sam zadovoljno na balkonu pio jutarnju kavu mislio sam da sam napokon dobio milion na mom trkačkom lotu. Prvi dan godišnjeg, plan se ostvaruje usprkos vrućini, nespavanju i svemu što me pokušavalo zaustaviti. Nagnem se da se ustanem i ... o shit! Dobitak se rasprsne u vatrometu bola, svih zvjezda i planeta koje sam ugledao na jutarnjim suncem obasijanom nebu. Poskidao sam ih ko veš sa konopa prije nevere uz sočne psovke i ostao tako iskrivljen kao trinaesti paragraf, kao posran ... kao netko tko je izgubio sve. Kako sam mogao zaboraviti da me ta pizda u križima čeka i čim spustim gard razvali. Na vrućinu koja još ne popušta sad se nakalemila još i ona. Zazivao sam bogove, vragove, moga kostolomca, apotekare i vračeve ali nema mi pomoći. Ostalo je samo pitanje koliko će to sad trajati.  

Nema komentara:

Objavi komentar