nedjelja, 9. travnja 2017.

Karusel, vrtuljak, ringišpil ... što god

  U nekoliko mojih postova sam opisivao da se puno toga oko mog trčanja svodi na ponavljanje. Vrtim se kao ringišpil, a može i vol na ražnju To je možda razlog zašto mi se čini da sam uvijek na istom mjestu. Ponavljaju mi se ozljede, ispada da uvijek imam istu kilometražu i stalno ponavljam iste treninge. 
Sad baš nemam inspiracije za neke eksperimente pa sam opet posegnuo za nekim copy-paste treninzima. Zanima me može li mi to dati odgovor kako da trčim ovaj sljedeći maraton.
Zbog toga sam u subotu trčao skraćenu dužinu oko 24 kilometra ali sa promjenama tempa popularno nazvanu "5-4-3-2-1". Ista ruta u približno isto vrijeme čak i iste tenisice kao prošle godine dva tjedna prije Ljubljane. Temperatura je bila slična kao lani, kao da sam samo promjenio datume. 



Nije mi jasno kako Garmin zna da sam se zdebljao kilo dva pa mi je računao veću potrošnju energije? Možda i to računa prema naporu ili pulsu, tko zna.
Znam da su brojke ponekad varljive i da je mnogo toga u našoj glavi ali ipak od njih ne možeš baš sve sakriti. Evo kako je to bilo u brojkama:

                     2016 g.                                  2017.g 
zagrijavanje:  2,12 km; 5:26/km; puls 122    2,17 km; 5:24/km; puls 127

5 km M tempo: 4:28/km(puls 144)               5 km M tempo: 4:28/km(puls 145)
1 km lagano: 4:54/km                                 1 km lagano 5:04/km
4 km M tempo: 4:25/km(puls 147)               4 km M tempo: 4:29/km(puls 147)
1 km lagano: 5:09/km                                 1 km lagano 5:04/km
3 km HM tempo: 4:28/km(puls 146)               3 km HM temp: 4:19/km(puls 151)
1 km lagano: 5:03/km                                 1 km lagano 5:01/km
2 km HM temp: 4:17/km(puls 153)               2 km HM temp: 4:19/km(puls 154)
1 km lagano: 5:14/km                                 1 km lagano 5:05/km
1 km brzo:    3:58/km(puls 154)                   1 km brzo:   4:00/km(puls 156)

hlađenje:  2,48 km; 5:35/km; puls 135         2,51 km; 5:24/km; puls 139

Ipak mi se čini da nisam onako fit kao lani, što pokazuje i prosječni puls koji je nekoliko otkucaja viši(141 prema 144) za skoro istu brzinu trčanja(4:44/km prema 4:42/km). Bolje kontroliram tempo trčanja jer sam lani tri kilometra tempa polumaratona fulao za skoro deset sekunda. Osim toga nemam napetosti u mišićima i jutarnju ukočenost zglobova kao lani. Ipak da budem dosljedan idem sutra na masažu kod Marijana kao i lani. To mi se sad čini najteži dio koji je još ostao da odradim do same utrke. Uf već sam se počeo preznojavati. Danas sam odradio još malo laganog trčkaranja po Drenovici u društvu jednog kolege iz kluba kojeg viđam samo povremeno na utrkama. Eto desi se da i bez dogovora nađeš društvo za trčanje. Možda mi istrčavanje i nije trebalo jer ovih dana dosta trčkaram za klincima uz more. Još su tu tri dana i raspored nam je popunjen kao šipak. Najveći izazov je bio dovršetak kućice za ptice koja je dobila počasni položaj u kuminom vrtu na rascvjetaloj trešnji. Još samo da se dosele kakvi crvendaći ili nešto slično. Kuma koja ima već jedno šest sedam apartmana za ptice kaže da je to kućica za malo deblje ptice. Moja greška(ima još par sitnica ..nema veze) j... i debele ptice trebaju krov nad glavom.

Poziv svim zainteresiranim pernatim stvorenjima da posjete ovako lijepi objekat koji osim toga ima izobilje svakojakog voća i sjemenja koje kuma uzgaja baš za njih. Plaćanje može i u naturi. Kuma prihvata pjesmu i povremeno fotografiranje za njen album. 




Nema komentara:

Objavi komentar