srijeda, 12. listopada 2016.

Brrr...

  Ušao sam napokon u onu fazu treninga kad sve treba da bude lakše ili bar kraće traje. Tako je u utorak trebalo biti sa trčanjem maratonskog tempa. Prošli tjedan 12 km i malo prebrzo(4:25/km), a jučer samo 10 km. Ali nikako da ubodem taj tempo od 4:30/km, pa je opet bilo 4:24/km. Još da stvar bude gora činilo mi se teže nego prije tjedan dana! Kasno sam ručao oko 17:30 i krenuo trčati nakon sat vremena. Srećom nije baš bila gužva po putu jer sam puštao vjetrove i podrigivao sve u "šešnajest"(bi rekli istrijani). Za promjenu, jer takve probleme obično ima moj partner. Znači ovo je definitivno zadnji trening koji radim poslije ručka. Nema više do sljedećeg ljeta. Od sad na dalje, natašte odmah nakon posla.
Niti vrijeme baš nije bilo po mom guštu. Ovo je prerana i meni pretjerana hladnoća za deseti mjesec. 
Prije dvije godine(sve imam zabilježeno) svi treninzi u desetom skoro do samog kraja su bili oko 20 C. Jučer 10 C uz je..nu buru. Obuko sam duge gege i majicu sa duplim prednjim krajem i onim rukavima kroz koje ti izlaze samo prsti. Dražen mi se smije u šorcu i kratkim rukavima, a ja sav zaleđen ko pička. 
Kosti škripe i nikako da se opustim.
Na kraju kad gledam nije to bilo loše jer je bilo i malo brže, a puls je bio isti. Samo nikako da završi taj trening pa da odem na klonju! Čak sam skratio i istrčavanje. Što bi ga i produžavao? Čim sam usporio na oko 5:30/km puls se srozao u podrum i odmah mi je bilo zima. Da sam se još više tako hladio došao bi kući ko kockica leda. Nema teorije da se onda tuširam hladnom vodom zbog suhe kože. Nakurio sam što sam više mogao, a noge su mi se ugrijale tek ispod dekice na kauču nakon sat vremena. I to najviše zahvaljujući mojoj uvijek toploj ženi. Čitam na portalu "3sporta.com" o post maratonskom bluzu ali ja sam u njega već upao čim je otišlo ljeto. Opet ona odvratna tama kad izađem iz firme i krenem trčati. Gomila odjeće i opet se ne mogu ugrijati niti nakon 5 kilometara. Kiša i klizavo korijenje borova, lokve kroz koje kao po nekom univerzalnom zakonu uvijek naleti neki seronja u automobilu baš kad si ti pored nje. Još mi samo fali "ono bijelo govno" ... Što bi bilo da živim na Aljaski ili "ne nemoj sibirovski taj je z.."?

Nema komentara:

Objavi komentar