četvrtak, 22. rujna 2016.

Zdravo sam bolestan

  Kad nekad kažem "zdravo sam se najeo" neki pomisle kako sam jeo zdravu hranu, klice, zelje, mekinje i ostalo što uglavnom vole prasci. Međutim to je meni ostalo iz mog djetinjstva nakon što bi se nakrkao onih tipičnih banatskih stvari koje danas nitko više ne smatra zdravima. Švargla, slaninica, čvarci, bakine pite ... Najdraži namaz svinjska mast sa alevom paprikom, njam. Najčudnije zvuči kad kažeš "zdravo je bolestan". Jeli zdrav ili je bolestan? Zapravo znači da je jako bolestan. E tako sad imam "zdravo bolesnu" nogu i evo dva dana šizim ali ništa ne pomaže. Sinoć sam od nervoze utamanio punu kutiju nekih irskih čokoladica uz malo Jamesona i ostao nervozan, a i ženu sam uspio napizditi jer su čokoladice bile njene. Ja inače slatko "kao" baš i ne jedem. Živci brale. Sad mi Marijan kaže da mogu doći tek u subotu i ako to "zdravlje" od moje noge ne prođe otpada dužina. Mijenjao bi povratak išijasa za ovo sranje. Išijas samo boli i boli me ona stvar zbog toga. Od njega nema neke štete, samo gnjavaža i znam da neće nikad potpuno proći. Čini mi se kako se sve ovo već dogodilo mnogo puta. Kao neki "deja vu". Sve ide sjajno i kad pomisliš da si faca, nešto ti se posere na glavu. To znači da si zapravo cijelo vrijeme negdje u nekoj klonji samo misliš da si faca. 

Nema komentara:

Objavi komentar