četvrtak, 29. rujna 2016.

Sve ide u "Honduras"

  Nekada davno kad nam nešto nije išlo od ruke ili je išlo na onu stvar, znali smo to ili njega "poslati" u Honduras! Iako bi to mogla biti jako lijepa zemlja, zbog toga što i tamo žive "ljudi" ona to baš i nije ... uglavnom. Tako to sad ide sa mojim planovima, tabelama, vrhuncima kilometraže i sranju granju. 
Sve ću da pošaljem u "Honduras". 
Ovi današnji mladi nemaju pojma o ničemu pa umjesto u "Honduras" svi idu u Irsku. Ili je to zato jer su već u "Hondurasu". Je..te pola mladih ljudi koje ja znam su tamo ili će otići. Što tamo ima osim dobrog Guinnes tamnog stout piva. Iako je istini za volju to pivo prema Beer Advocate magazinu tek negdje iza 50.og mjesta na ljestvici najbolje ocijenjenih irskih piva. Vidi ko o čemu ja o pivi, a rekao sam da neću piti do Ljubljane. Zato mogu laprdati ... dobro de tu i tamo popijem jedno. Imaju i dobar whiskey odnosno oni su ga vrlo vjerojatno prvi proizvodili jer najstarija destilerija koja još radi je Old Bushmills Distillery(1784.g). Osim toga i iako po mom mišljenju imaju usrano vrijeme, mladi nekako radije pokisnu nego da ih neko zavlači. Tko bi to mogao biti ... zna se. Nakon što je zaradio neku kintu žrtvujući svoju komociju i rentajući stan turistima ovo ljeto i moj sin je opet otišao tamo. Ja sam se time morao pomiriti(moja žena baš i ne) i otrpjeti ponovo jahanje na išijasu do Trsta i nazad jer čak i Ryanair zna da smo mi hrvati puni love, pa karta iz Trsta košta jednu desetinu one iz Pule. Mrzovoljan sam do neba zbog svega i to što sam malo počeo trčati ovaj tjedan me uopće nije oraspoložilo. Trčao sam u utorak kao neki malo slabiji tempo da ne preopteretim taj butni mišić koji mi možda na mjestu drži samo ona crna kinezi trakica. Ili je ta trakica samo znak žalosti i oznaka da je mrtav. Znači jedan "kilavi tempo", ili nešto ni "v rit ni mimo". Presporo čak 10 sekundi po kilometru i za maratonski tempo. Opravdanje da je bio mrak koje redovno koristim kad nešto krivo radim nije baš utješno jer kao da sam se uspavao trčeći, a mislio sam kako baš idem dosta brzo. Osjećaj vara možda zato jer sam trčao tri kruga "Lungomare" po cesti i stalno pretjecao neke trkače. Jučer sam nakon vožnje od tih tristotinjak kilometara onako gladan i utrnute guzice otrčao oko 9 kilometara tek toliko da probudim noge. Zato sam danas odlučio da za kaznu radim 5x1600 m intervale sa vrlo kratkom pauzom(200m jog) i u vremenu otprilike utrke na 10 km(oko 4:00/km). To bi bio uvod u dužinu ovaj vikend. Sljedeći tjedan je “Frank’s Killer Tempo” i za šlag “Progresivna” dužina od 32 kilometra. Ako je nešto krepalo to ću da dokrajčim jer nema smisla da se sad šparam još ovih mjesec dana do maratona. Ili to mogu ili idem u "Honduras" ... moram saznati.

Nema komentara:

Objavi komentar