utorak, 27. rujna 2016.

Požuri polako

  Nisam mogao dočekati da ponovo pokrenem mašinu. Čim sam došao kući sa posla odmah sam se spremio, otpio malo vode i zbrisao na Drenovicu da lagano odvrnem dva kruga. Marijan mi nažalost nije mogao izaći u susret sa roza trakicama, pa mi je stavio crnu kinezi traku ali nema veze baš se fino uklopila sa crnim hlačicama za trčanje. Stil je važan. Prvo sam imao malo poteškoća sa "šaltanjem" i "kuplungom" ali nije trajalo niti minutu. Odmah mi se sve posložilo kao da nisam pauzirao pet dana. 
Jedini problem je bio kako lagano i što je to lagano? Odlučio sam da ne bude dalje od deset kilometara. Znači samo dva kruga. Uostalom bio sam baš nešto gladan pa sam računao bolje da ne pretjerujem jer poslije toga dok spremimo nešto za klopu biti će već kasno. Noga je na mjestu, išijas malo čupka kako mu i priliči ali nema ni traga onom bolu u butnom. Valjda je Marijan ubio "boga" u njemu što god je to bilo. Još mi je našao neki hematom na tibiji i to na lijevoj nozi za koji kaže da treba snimiti rendgen pa eventualno preporučio razbijanje. Djeluje mi bolno, nebi ja baš ako ne moram. Ja već dvije godine to spominjem raznim ortopedima koje sam posjećivao od Ankarana do Svete Katarine(zadnje) ali niti jedan mi nije rekao o tome baš ništa. To me uvijek boli kad radim puno kilometraže i dok se ne zagrijem. Preko njega valjda prelazi neki mišić lista. Eto to me jedino malo podsjećalo da sam ipak od krvi i mesa pa treba biti malo umjereniji ubuduće ... moš misliti da hoću.
Ako pitate moje srce bilo je lagano. Sad kad gledam moje statistike od 2014. i 2016. u cijelom pripremnom periodu za Ljubljanu(6, 7, 8 i 9 mj.) u 2014 g. sam prosječno ubrzao za samo pet šest sekundi po kilometru(do 5:20/km) pri uvijek istom prosječnom pulsu koji je za svaki mjesec bio oko 138(srednji aerobni). Ove godine sam krenuo sa sličnim pulsom(137) ali sporijim prosječnim tempom(5:30/km) u 6. mjesecu, što je logično zbog velike pauze do početka 5. mjeseca. Svaki mjesec sam skidao po 5-6 sekundi(5:24, 5:16..), a ovaj mjesec prosjek trčanja mi je 5:08/km uz isti puls od 137. Zato mi se sada sve iznad 5 min/km čini lagano čak i ako je riječ o Drenovici i uzbrdicama. Dali je to dobro za moj ovjes i šasiju koja po malo gubi bitku sa zubom vremena? Ostaje mi da probam i vidim kako će na kraju ispasti.

Nema komentara:

Objavi komentar