utorak, 28. veljače 2023.

Polovno

 Uvijek sam bio podozriv sa tim izrazom polu ... nešto. Još gore zvuči kad recimo netko kaže za nekog da je "polovnjača" ili "polučovik". Što to znači? Imaju isto kao i svi dvije noge, ruke i sve manje više što i druga cijela bića ali su "polovni". Ne volim niti izraz polovni automobil, pa iako je i ovaj moj sadašnji već punoljetan ja ga zovem novim jer sam ga kupio kad je bio nov, a sad je eto u najgoru ruku star. Mada ja to skoro i ne primjećujem ali ipak. Nisam valjda i ja sad polovni trkač ili polutrkač. Je da sam nešto ofucaniji bar vizuelno, i čak malo sporiji ... trenutno ha, ha, ha. I da, ne usuđujem se izaći na megdan maratonu, ... trenutno. Ali nije me strah zbog mogućeg lošeg rezultata već me je strah i dopizdilo mi je da opet moram pauzirati. Kod mene to obično traje predugo. Više sam oprezan nego spor. To su neki mogli osjetiti na zadnje dvije kratke utrke gdje sam više pazio na komfor i izgled(osmjeh za kameru molim) nego na rezultat. Moj ovjes je vjerovatno kao onaj kod moje Honde. Malo škripav i nije baš pametno jurcati bez obzira na sve. Nogu sam malo maknuo sa gasa i već neko vrijeme kružim na treningu gotovo u leru. Moj prosječni godišnji tempo kad uzmem sve treninge je pao za oko 20 sek po kilometru ali gledajući neke zadnje treninge kad sam malo potegnuo to se nije bitno odrazilo na brzinu trčanja ako pretpostavim da je opterećenje isto kao i prije par godina. Dobro, herc se malo usporio ali ja sam to već ukalkulirao tako da možda i nije tako loše. Naravno pitanje na koje nitko ne može dati odgovor je koliko toga mogu podnijeti. Dali je pomoglo par stotina kilometara veslanja i još više biciklističkog trenažera ove zime? Utege i sprave za mučenje ne računam kao niti plivanje. Jesam li polovan ili samo star? Uskoro ću saznati jer sam upisao i platio Porečki polumaraton. Opet nešto na pola he, he. Blizu je, nisam nikad trčao u Poreču i time ću dostići broj maratona koji sam istrčao. Biti će egal, 7:7. 

Idem sa frendom iz Mygym-a, još trebam odraditi par dužina kako bi učvrstio ovo što sam do sad postigao i istrčati na svježinu. Nadam se ne previše sporije od oko 1:30. Sa time bi bio zadovoljan i naravno ako se pokaže da nemam problema nit sa duljim trčanjem tim tempom mogu se nadati još jednom maratonu na jesen. To bi bilo krasno jer sljedeće godine ulazim u klub +70 i planiram svašta nešto što se možda mom tijelu neće svidjeti. Do tada i "polu" je dobro.         

Nema komentara:

Objavi komentar