četvrtak, 31. prosinca 2020.

Finiš

Nikad nisam bio dobar finišer. Doduše ne spadam ni u kategoriju onih koji se predaju prije kraja. Dapače ja se znam često razbiti do kraja i to mnogi moji prijatelji pamte. No ove godine ništa od finiširanja i plana da još malo nadoknadim izgubljenih kilometara. Tako će se i ova godina pridružiti onima koje su bile pušiona, u kojima nisam baš osobito trčao i čak jedina bez bar jedne utrke. Prijavio sam jednu humanitarnu virtualnu utrku, uplatio donaciju i za nju sam čak dobio jako simpatičan startni broj 100. No još nisam otrčao ništa zbog cijelog spleta nesretnih okolnosti. Dobro još imam vremena do 10.01.2021. Da nije bilo jednog mini plivačkog maratona ovo ljeto cijelu ovu godinu nebi sudjelovao u nikakvom sportskom događaju kojih je usprkos problemima sa pandemijom ipak bilo čak i mom dvorištu. Jednostavno ova godina završava onako kako je tekla većim dijelom uz masu problema. Što osobnih, što onih koji me okružuju. To su uglavno trčanje po bolnicama i sprovodima. Toliko je malo dobrih vijesti da mi se nedostatak bolova u zadnih par tjedana potpuno utopio u lošim vjestima i stalno mi se čini da to možda nije istina ili bar nije za dugo. Postao sam pravi pravcati pesimista ili unajbolju ruku pesimista cinik. Da nisam toliko nemotiviran mogao sam lako bar realizirati jedan mali cilj kao što je najviše istrčanih kilometara u 12 mjesecu. Slično kao što sam to napravio prošli mjesec. Mogao sam ali nisam. Jutros odnosno danas jednostavno nisam imao nikakvu želju da idem trčati. Tako da sam malo zaostao za istim mjesecom 2018. godine ali zato sam u ovom mjesecu u prosjeku trčao znatno brže uz niže srčano opterećenje. Nije čudo što mi sat zadnjih dana pokazuje nikad veći VO2max i predviđa maraton od 2:50! Koliko je to realno ne znam ali sumljam. U svakom slučaju osjećam kako mi je sve lakše trčati. Pa bilo je i vrijeme. Sad mi pomalo postaje teško plivati dulje, pogotovo bez odjela. Zadnje plivanje prije par dana bez odjela je bilo kratko(12 minuta) jer se temperatura mora spustila na 13 stupnjeva, a još je stalno loše vrijeme pa sam potpuno izgubio kontinuitet. Možda ću ipak malo pauzirati sa plivanjem. Sa plivačkom godinom moram biti zadovoljan jer sam se značajno ubrzao, a ove godine sam preplivao 6 puta više nego lani. 

Taj nedostatak finiša na koncu godine će mi dobro doći da napravim mali predah i polako bez žurbe krenem u novu sezonu sa dosta visokom tjednom kilometražom. Po tome bi buduće podizanje volumena treninga u ciklusu priprema za neku utrku trebalo ići lagano i bez rizika od ozljede. Nadam se. Ponekad kad ne možeš pobjediti, finiš ti ne može pomoći osim što se bez potrebe razbiješ ili čak ozljediš. Zato je..š finiš, krećem ponovo. Sutra je novi dan i neke nove utrke. Sretna nam svima Nova 2021 godina.   

 

 

Nema komentara:

Objavi komentar