petak, 27. travnja 2018.

Prognoze

 Sad već mogu pomalo gledati i one faktore na koje ni prije nisam mogao utjecati, a zbog njih ću morati prilagoditi svoja očekivanja. No za to bi prije svega trebao biti na čistom u kakvoj sam vražjoj formi. Imao sam ružan osjećaj da mi forma od Zagreba stalno pada iako sam i u ovom mjesecu već oborio skoro sve svoje rekorde bar u duljini trčanja. Sa još dva treninga ću preteći sve mjesece osim lipnja 2016. Srčano opterećenje mi je sve niže, a prosječni tempo sve brži. Ipak sam se prošli utorak malo zabrinuo jer mi se bolovi u zadnjoj loži stalno vraćaju. Nakon samo 8 kilometara relativno laganog maratonskog tempa na stadionu i stopalo me ponovo počelo boljeti, a iz nekog razloga i cijeli skočni zglob. Sve se to desilo tek kad sam tempo spustio za rastrčavanje. Bolovi u zglobu su ustrajali sve do povratka sa posla sutra dan. Ujutro sam bio drven kao pinokijo pa sam odlučio da skratim poslijepodnevno rastrčavanje sa 5 na samo 4 km. Sutra dan kao da je sve nestalo. To sa zadnjom ložom me muči kao što me dugo mučio išijas sa desne strane ali nije baš isto. Kad sjedim i ustanem boli više u gluteusu. Kad trčim osjećam bol samo negdje na sredini zadnje lože kod iskoraka naprijed. Kad se ugrijem i trčim brže bol prođe. Tko bi ga vrag znao što je. Na valjku ili pod rukom ne mogu otkriti gdje je to bolno mjesto ako uopće postoji. U četvrtak sam zbog toga htio testirati malo brži tempo od maratonskog da vidim kako će reagirati zadnja loža i stopalo. Na koncu nakon početne manje nelagode je sve prošlo malo previše dobro. Iako sam krenuo opet previše punim želucem i to po cesti sa nešto malo uzbrdice i nizbrdice puls mi je bio samo malo veći nego u utorak na stadionu ali sam išao 10 sekundi po kilometru brže. Onako kako obično trčim polumaraton. Po svemu sudeći nisam bio u takvoj formi niti lani za Beograd. Možda ne kao za Ljubljanu ali nikad se ne zna. Sad je važna stavka na koju ne mogu utjecati, vrijeme. Nakon ovog naglog zatopljenja nisam baš previše optimističan. 


Napokon se mogu zabavljati višednevnom prognozom i ona trenutno ne izgleda niti jako loše. Predviđanje za Zadar je oko 20 C uz laganu buricu. To je dobro jer neće biti vlažno. Ipak tempo bi trebao korigirati za najmanje 5 sekunda po kilometru pa novi izračun sa optimističnom prognozom da mogu trčati tri sata u tempu 4:30/km bi trebao biti 4:35/km. To znači da neću stići do 40-og kilometra. Osim ako .... Tako sam mislio i u Zagrebu da ne mogu, pa je ispalo da sam mogao ići i brže već prvih 10 km. U svakom slučaju nigdje se ne žurim, to će bit samo moj test. Neće se računati u istrčane maratone, niti rezultate utrka.

Nema komentara:

Objavi komentar