utorak, 1. kolovoza 2017.

Popravni ispiti

  Augus, angušt ili kolovoz je uvijek bio mjesec za odmor onima koji su to zaslužili. Ostali su išli na popravni ispit. J... tko ih šiša kad nisu odlikaši pa ne mogu ... one sa duplerice, one su samo za "odlične" učenike. Ja godišnji nisam zaslužio. Čini se da tako misli moj gazda ali ne žalim jer ionako mi je puna kuća i još ponešto, a odlazak na posao je kao odlazak u utočište. Kad već ne trčim bar tu blejim cijeli dan u šareni ekran digitalnog osciloskopa na kojem se iscrtavaju svi problemi koji sad kad je projekt u fazi prototipa isplivavaju na površinu. Opss .. otkud sad to? Slično kao projekt Ljubljana osobni ispod 3:10 ... ha, ha. Sad se vidi da sam puno toga zaboravio predvidjeti. Sve lijepo izgleda na papiru i onda počne raspad sistema koji očigledno nije imao realnu osnovu. Nema veze, august je tu za popravak i nadam se "dvojci" pa ću sljedeće godine razmišljati kako dobiti više. Skoro sam se zaletio i išao kupiti biciklu kako bi lakše prebrodio sve ove crnjake u glavi koji mi svaki dan govore da odustanem od trčanja. Moj kum me štrecnuo sa nekim komentarom o prostati i biciklistima, a i kad vidim ovaj promet svim i najmanjim cesticama oko Pule nema teorije za se tu vozikam. Bolje biti kilav kao sada nego kilav i polomljen. 
Utješio sam se malo u subotu jer sam za isto vrijeme od 40 minuta uspio preplivati skoro 200 m više nego prošli tjedan. Sad mi je srednja brzina kad lagano plivam ispod 2:30/100m. Znači za ciljanih 40 min na 1850 m mi još fali oko 250 m. Siguran sam da ako potegnem mogu još produžiti tih 1600 m koliko sad plivam. Čak sam i predvečer istrčao par krugova na Drenovici da dosegnem utješnih 100 km za sedmi mjesec. Ali u nedjelju opet nisam niti išao na more. Morao sam ujutro u grad, poslije je bilo prevruće, nisam imao auto, a na kraju sam još morao na rođendan nećakinji u sedam. I tako se nedjelja prometnula u totalno nesportski dan. Utješno je to što mi je danas koljeno mnogo bolje. Test sa dubokim čučnjem gotovo da može proći i već danas ću ga ponovo malo testirati. Opet nemam auto pa ću kući hodati što je baš dosadno. Još je i vruće, meteo kaže 35 C i vlaga 40%. Zato ću trčati da me vjetrić hladi. Daj da bar popravni odradim kako treba.      
Eto preživio i to. Malo je bilo vruće pa sam ko Mujo(kamilu) potjerao da me vjetar više hladi.

Nema komentara:

Objavi komentar