četvrtak, 1. prosinca 2016.

Je..š "Kanadu"

  Kao da sam u onom glupom filmu u kojem se lik budi svako jutro u istom danu i sve se ponavlja. Nije baš da mi se sve ponavlja svaki dan ali neću oko toga sitničariti. Jutros sam se opet probudio sa strašnim bolovima u unutrašnjoj strani kuka, zapravo u preponi. Ne znam više ni sam gdje to boli, tamo dolje negdje do k..ca. Bez obzira što sam smanjio kilometražu i trčao najmanje kilometara u zadnjih 5 mjeseci i čak 30% manje nego prošli mjesec opet me stigla kazna(za što). Prosječni tempo mi je bio niži nego zadnja dva mjeseca, što je potpuno logično obzirom da sam uglavnom trčao lagano za razliku od zadnjeg mjeseca prije maratona. Od 10 mjeseca i to bez utrke maratona niži je čak za 18 sekunda po kilometru. Sa 4:57/km prosjek tempa je pao na 5:15/km. Ni to nije pomoglo. Potpuno bez razloga jer sam dva dana odmarao i nisam osjećao ništa dan prije. Jednostavno preko noći je nešto pošlo k vragu i opet danas odustajem od trčanja. Valjda nisam ja za to ili je za mene samo previše hladno. Je..š "Kanadu" selim se na "Floridu". 

Nema komentara:

Objavi komentar