petak, 23. prosinca 2016.

Van kontrole

  U jednoj pjesmi mog omiljenog benda iz prošlog života, Peter Hammill(Van Der Graaf Generator) pjeva: "Out of control, out of control. Greasy machinery slides on the rail...”
Meni se čini da se sve oko trčanja potpuno otelo kontroli. Samo da to klizanje ne završi opet sa nekim srazom. Danas sam odlučio da ništa ne radim jer mi je već pun k..ufer, posla problema i svega. "Velikom gazdi" u italiji sam čestitao rođendan i odslušao kuknjavu o problemima, poslu i lovi koju uopće ne mogu pojmiti jer pliva u lovi i firma nikad nije bolje stajala. Ja radim već četvrt stoljeća za nju i znam sve(i kako je bilo) dobro i bolje od njega jer sam počeo još kad je šef bio njegov stari. Ali stari su bili skromni. Ovi današnji poslodavci bi sve ljude zaposlili preko agencije za minimalac, a kad su oni u pitanju ništa im nije skupo. Milion, dva, tri eura za automobile potroše dok kažeš keks. Kad je stari bio živ mi smo za Božić dobivali košaru sa ... ma svašta je bilo unutra. Nisi je mogao podići bez opasnosti da se ukočiš. Pršut, sirevi, delicije, a tek vino hu... sad u jednoj takvoj košari spavaju dva psa(basenji, Aša i Hoši) moje sestre. Od kada je novi gazda, je..ga panetone i spumante od 2 eura koje ne bi pio da mi plate, a ne bi nikome niti poklonio ako mu ne mislim loše. Ove godine ni to. Zato odje.. sve i idem kući. Zapravo prema planu bi trebao da odmaram i od trčanja jer ću plan opako prekardašiti. Obzirom da sam zbog opreza i loših iskustava bio sretan kad bi istrčao oko 200 kilometara, sad sam plan već dosta prešišao. Ako odradim dužinu ovih dana(30 km) i još jedan tjedan ovakvog volumena, odoh preko tristo kilometara što mi je skoro kao rekord iz listopada(oktobar). I ovaj tjedan sam trčao par puta na posao i nazad. Odradio sam i prebrze "cruise" Intervale 6x1000 sa 200m lagano između. Jučer sam radio uzbrdice sa Draženom od zaobilaznice do vrha Vidikovca uz još 10 km za zagrijavanje i hlađenje. Ispalo je da trčimo brzo skoro kao na stadionu ali na tih 460m je oko 20m uspona. I sad bi još trebao sa Draženom i Rudišom da idem sutra dužinu. Bojim se da će nešto reći: čekaj malo neće to ići. Ti si kako su rekle one cure u Medulinu, "... stari ...". Još me Rudiša već tjednima cima da na staru godinu ujutro trčimo maraton u Medulinu onako za našu dušu. Lagano na točno pet minuta po kilometru. J...ga on nema plan za doček Nove godine, a ja imam cijelo noćnu žurku. Ako na kraju pristanem, plan će mi otići u vražju mater što me baš i ne brine. Brine me da ne pođem i ja za njim. Opet sam se umislio da sam nešto što nisam. Sve mi izgleda previše lako, a to nije dobar znak. Danas imam i svadbu mog nećaka ... baš je našao pravo vrijeme. Tko zna kad ću doći doma, pa ću po svemu sudeći dužinu trčati sam u nedjelju na Božić. 

Sretan vam Božić.

Nema komentara:

Objavi komentar