srijeda, 1. srpnja 2015.

A što da radim .. kada(Johnny - Azra)


Stvarno što rade trkači kad ne trče? Mislim nije da trčim stalno, svaki dan i cijelo vrijeme kao Tarahumara indijanac ali sad baš nula bodova, ništa, zip, niente, zero..
Samo hodam amo tamo kao Baltazar u nadi da će mi se upaliti lampica. No izgleda da su sve moje lampice već davno pregorile. Nema zamjene jer se te obične više i ne proizvode!
Na poslu glupi problem ... nemam ideje. Prehodao sam cijelu firmu od par kvadrata milion puta. Ništa samo praznina i nekakav svemirski pozadinski šum u mislima.
U kući katastrofa. Radim bezvezne kućne poslove ili prevedeno presipam iz šupljeg u prazno. Ono kao: police, alat, slaganje pa ponovo preslagivanje... Izlazim dvjesto puta na balkon, pa u jednu sobu, pa u drugu ... Sreća(i nesreća) je da u novom stanu ima toliko mjesta, a tako malo duša. Žena je kod mame ili na poslu, a ja sam
apsolutno odsutan duhom. Ne mogu ni da čitam iako ima toliko toga što sam započeo. 
Mogu jedino tu i tamo da napišem nešto. Onda se na kratko vratim sebi ali ne zadugo. Samo želim jedno: hoćuuuu da trčim!


Nema komentara:

Objavi komentar