utorak, 21. srpnja 2015.

Realnost


"Reality is unreal and games I've tried just aren't the same ..."(Van Der Graaf Generator, Peter Hammill)
Vrtim se u začaranom krugu između neke izmišljene nade da postoji plan ali da se samo trenutno ne ostvaruje i realnosti u kojoj se ništa ne dešava. Sve stoji zamrznuto iako je pakleno vruće ... tako bar kažu oni koji žive u toj realnost. Ja ne osjećam ništa, kad me žena pita dali je i meni vruće samo mogu slegnuti ramenima jer stvarno ne osjećam nikakvu interakciju sa okolinom. Sav fokus moga bića je u nekim neostvarenim planovima. I to postaje sve teži i teži teret. Kako ga skinuti? Ne funkcioniram, nisam uopće na zemlji i bojim se da će me sutra tako zateći moji unuci kad ih dočekam na aerodromu u Trstu. Zato mislim da sam napokon pronašao "ACMI" kutijicu(ptica trkačica i kojot) sa instant rješenjem. Šaljem sve u ... materinu! Nema do daljnjeg više gledanja dijagrama i izračunavanja tablica, nema planova, izbrisao sam kalendar utrka, ne tražim više ništa na netu, ne postavljam više pitanja, ne čekam više Godoa. Vraćam se početku kad god se to desi, ne zanima me više. Možda se čujemo i sretnemo ali ne prije nego što pomaknem realnost sa mjesta!

Nema komentara:

Objavi komentar