subota, 22. lipnja 2024.

Kraj i početak

 Prolazi lipanj i njegov miris koji svake godine donese novu nadu da će moje druženje sa trčanjem još malo potrajati. Lipe na Drenovici više ne cvatu ali ove godine ipak nadam se neće biti kao lani. Uzeo sam tri tjedna odmora od intenzivnijeg trčanja kako bi pokušao potpuno riješiti problem sa koljenom ali ostalo je pomalo neriješeno. Kontrola kod kirurga koji me operirao je prošla dobro i vrlo je zadovoljan kako se funkcija ramena vratila gotovo potpuno. Mogu slobodno u teretanu, plivam ionako već neko vrijeme iako ne toliko koliko bi htio. No previše imam obaveza pa mi u jutarnjem terminu ostaje premalo vremena. Popodne mi je tlaka jer su plaže već prepune turista od kojih nema mira i moraš biti stalno oprezan da te ne pregazi kakav gliser, kanu ili daskaš. Jebeš takvo plivanje. Odradio sam bar dvadesetak atletskih takmičenja kao novopečeni sudac i čak tri u sloveniji pa mi je to dosta remetilo trening posljednja dva mjeseca. Cijeli dan stajati na suncu izbije svaku želju da predveče odradiš bilo kakav trening. Zbog toga i umora nakon polumaratona na Plitvicama, a mislim i promjene koju je donio ovaj prvi toplinski val, forma je neko vrijeme stagnirala ali ovaj zadnji, treći tjedan je ponovo počeo lagani napredak. 

 

Došlo je vrijeme da napravim plan za maraton. Kako je to zapravo ponovo početak jer nisam ga trčao već pet godina plan će biti od 16 tjedana i počinje sljedeći tjedan. Mislim da sam skupio dobru bazu od oko 50-tak km i da nebi trebao biti problem povećati još malo na bar 70 i malo preko km. Toliko mislim da je primjereno mojoj dobi jer nebi želio da pretjeram i ponovo odgodim povratak u društvo maratonaca. Plan je odlazak u Ljubljanu na jubilarnu desetogodišnjicu od mog prvog maratona. Biti će to nadam se peti maraton u Ljubljani, možda i peta pobjeda ovaj put u kategoriji 70+ ali to jednostavno više ne postavljam kao cilj. Htio bi još jednom istrčati tu dugu utrku bez očekivanja i utrčati u cilj zadovoljan i opušten kao recimo 2016-te godine. Mada su neki pomislili da sam izgledao blijed kao ... ali očito nisu vidjeli sve ostale maratone koje sam teturajući na zadnjim isparenjima u rezervoaru istrčao u Ljubljani. Svaki put sam ganjao osobni i uglavnom kiksao osim na prvom koji je ionako bio osobni. Suzdržati ću se od vožnje bicikle iako je redovno koristim na trenažeru kako bi malo sačuvao koljeno, i ojačao kvadricepse. Plivanje će izgubiti važnost i ustupiti prvo mjesto njegovom visočanstvu trčanju. Mada imam još neke želje u vezi sa plivanjem. Čeka me dugo i kažu vrlo toplo ljeto ali to je tek početak, a kažu da je svaki početak težak. Niti kraj neće biti ništa bolji, vjerojatno. 

Nema komentara:

Objavi komentar