subota, 7. siječnja 2017.

Zimsko plivanje

  Nisam baš oduševljen sa ničim što je vezano za pojam hladnoće počevši od sladoleda pa na dalje. Ipak za par sitnica u životu ću rado napraviti iznimku. Prva je pivo druga je hm ... još jedno i tako dalje. To volim hladno, ostalo ma jok. Zato sam ne malo bio iznenađen kad su me neke cure iz kluba pozvale u FB grupu Zimsko plivanje Pula. Ja pristojan kakav jesam i neuk u tom novom mediju kliknuo ok i eto belaja. Sad mi vade nepostojeću mast sa obavjestima, člancima koji glorificiraju potrošnju masnoće u hladnoj vodi i sve tako redom. Šta bi ja to trebao potrošiti. Upoznao sam sve zimske kupače u okolici i neki stvarno nisu baš nešto debeli. Njih nikako da shvatim. Prije godinu dana dok je još trčala i bila jako dobra sretao sam Mladenku po mrklom mraku negdje oko Mornara umotanu kao da je na sjevernom polu. Pitam je: "nisi li malo pretjerala", a ona će: "ma ne sad sam izašla iz mora pa se nisam još ugrijala". Kruh te j... em je januar, februar još i mrak koji kua radiš u moru? Ja nisam baš previše zimogrozan iako mi fali malo izolacije i moje zadnje kupanje je bilo 6 studenog što nije baš neka zima. Danas sam usprkos hladnoći ponovio jedno lagano trčanje po Drenovici, a poslje toga malo šetao Lungomare. Kad se zrak ne giba ništa, sve je ok ali čim malo zapuše ledi ti se u nosnicama. Nije baš bilo trkača, a nisam niti vidio nikoga u moru ali mi je pažnju privukao jedan lik koji je čudno trčao naprijed nazad negdje poslje Drviševog kafića(Pomodoro). Izgledao je kao neki bokser ali imao je jaknu tipa "vjetnamke"(ako ste matori znate na što mislim), razvezane duboke cokule i poslje sam skužio da ispod miške drži ručnik. Kad sam mu prišao cvokotao je zubima toliko jako da sam to čuo na deset metara, a lice mu je bilo plavo ko šljiva. 
Shvatio sam da je jadnik tek izašao iz vode i trči na onom ravnom dijelu gdje je malo zaklonjeno od neugodnog prodora sjeverca i gdje još malo grije zubato sunce. Mogu još shvatiti da je to zdravo, ovo ili ono ali da netko u tome uživa nema ba teorije. Sutra ću polu dužinu 15-18 km vidjeti ću koliko, to će biti uživanje. Naravno kad se završi.

Nema komentara:

Objavi komentar